Knap!!
Iemand van hier vroeg of ik iets kon maken en ik had t niet. Dus ik ging zoeken. En tegelijkertijd kreeg ik door dr vraag allemaal andere ideeën. Dus uiteraard heb ik weer van alles besteld. Goed businessmodel. Not .
Koopziek plus een hobby gaan zo niet samen.
Maar oa deze komen mijn kant op
Kijk ze shinen.
Ik heb t ook al met de stainless steel. Maar waarschijnlijk heb je voor die gold plated wel minder betaald? Als je het er duidelijk bij vermeld is t de klant haar keus. Maar zelf zou ik dat er niet voor betalen. Persoonlijk zou ik dan voor goldfilled gaan. Maar dat is toch wel behoorlijk duur.
Haha ik had even een deja vu momentje, maar hier hadden we het gisteren op insta over
Ik zou er zelf m’n vingers niet aan willen branden, heb al nachtmerries over brekend garen en kralen die over de grond rollen…
dit heb ik een keer gehad met een duur armbandje uit zo’n spiriwiriwinkel, en toen werd me verteld dat ik verkeerde energie had
Deze ga ik onthouden voor mn sieraden met edelstenen
Ik denk dat t argument is dat mensen dan alsnog een echt zilveren sieraad hebben? Maar als ik goud koop wil ik goud, geen zilver.
Niettt hahaha die ga ik wel onthouden voor als ik ooit klachten krijg! “Oh uw maansteen hanger is gebroken? Tja dan heeft u misschien niet genoeg vrouwelijke energie
”
Haha ja ik reageer er volgens mij ook altijd op, want het gaat me echt aan het hart!
Hahha, ja ik stond ook echt met mijn mond vol tanden. Uiteindelijk is hij wel gerepareerd op hun kosten, maar brak alsnog weer na 2 weken. Toen dacht ik ook, laat maar hoor.
@MadameArmoire het waren ook nog eens maanstenen hahah Ik las ook ergens dat het de vruchtbaarheid bevordert, en ik was aan de anticonceptie, dus ja, eigen schuld eigenlijk ook he.
Het is een teken. Gewoon die prijzen omhoog en ook gold plated gaan verkopen.
@MadameArmoire wie ben jij op insta?
Ik lach zelden hardop, maar echt de tranen rollen over m’n wangen
@Whoopdidoo ik ben jou vandaag net gaan volgen account is aprilmoonjewelry, maar er staat nog niet veel op. (En volgens mij ben ik je ook met mijn persoonlijke account gaan volgen… begint met l en eindigt op n)
Aaah ik wil mn bestelling (gisteravond laat pas besteld).
En ik zag net een tang die automatisch een oogje maakt
Hahaha ja precies de reden waarom ik mn ringen niet verkoop. Staal of zo’n laagje slijt zo enorm snel, dat ik bang ben dat mensen me een scammer vinden
Je hebt ook wel betere kwaliteit van dat draad. En zelfs gold filled maar dat is een beetje duur denk.
Nee gewoon zelf. T valt eigenlijk best mee. Zijn jouw dunne ringetjes 20mm of 15mm?
Ik heb meestal 20. Maar heb per ongeluk 15 besteld. Ook wel leuk maar wel stugger. Als ik ze naast die ander zie denk ik inderdaad 20.
Jij zit al helemaal in de zomerflow, lekker! Vind die platte groenige uit de eerste foto heel leuk! En had nog bijna schelpjes gekocht vandaag.
Hoe klein zijn die open ringetjes dan?
Ik dacht ook toen ik ze zag dat die 15mm te klein waren maar ze stonden best leuk uiteindelijk.
Oh gek hoe je je daar zo op kan verkijken! Heb vandaag ook mn 20mm nagemeten om te kijken of t niet stiekem 15mm waren