En zowaar, gelukt!! Dankzij @tuula
(Foto weer weg ivm herkenbaarheid van m’n oren haha)
Weer allemaal leuke dingen besteld, helemaal geïnspireerd door dit topic! Even gefreubelt met de dingen die ik nog had liggen, zo fijn bezig zijn!
Zo leuk! Ik heb ook zoveel inspiratie en moet me zo inhouden om niet alles te kopen
Ik heb gisteravond nog een flinke bestelling gedaan bij twee webshops… Oeps
Heel goed!
Haha heerlijk. Wat heb je besteld?
Iemand bood via facebook zakjes aan met tsjechische glaskralen. Heb gekocht. Ben benieuwd
Geïnspireerd door @tuula, zilveren oorbellen/creolen en van die “pull through” oorbellen, edelstenen bedels, zilveren bedels en hangers (maar dan meer in zilver en stenen die meer bij mij passen zoals zwart, roze, groen), verschillende typen jasseron kettingen, en nog benodigdheden zoals nietstiften, slotjes. Voor je het weet ben je zo een paar tientjes verder, haha!
Paar kralen en hangers die ik heb besteld:
Denk een soort pony beads?
Rocailles? In een bepaalde maat? Zijn wel heel tof dus als je het weet wil je het dan laten weten?
Heb je je bestelling al binnen?
Nee, huilennnn. Ik wilde vandaag aan de slag. Ik hoop dat t morgen binnen komt! Wanneer krijg je je Tsjechische kralen, haha?
Nou ik had gehoopt morgen maar t brievenbuspakje staat nu op ontvangen en staat voor bezorgen pas donderdag. En dan ben ik aan t werk Beter komen mn bollen wol morgen.
En anders donderdag pakjesdag. Had op mn werk ook nog 2x besteld
Getsssss nog wachten dus. Haha heerlijk, zo’n hele dag vol pakjes!
Vind die tussenstukken ook heel leuk!
Ik heb hier zulke kralen liggen die ik niet gebruik. Als je interesse hebt kan je ze voor een klein prijsje overnemen!
Ja he! Leken me zo leuk voor armbandjes
Oeh wat voor? Mag ook via dm.