Leuk! Ik word er helemaal hebberig van, en ik heb nog zo veel liggen 🥲
Vandaag komt mn verrassingsdoos van facebook. Ben zo benieuwd of t wat was of dat ik opgelicht ben of dat t gewoon niks is.
Maar ben pas 18.30 thuis.
Ze zijn binnen
Heb wel net mn selfielicht opgehaald. Dus tiktok here I come😂
Fotooooooo!
Ik heb ook lekker geknutseld! Deze week nog vakantie, zal volgende week wel weer minder worden
@tuula ik wilde nog wel even bij jou checken: ik heb dus 100% inspiratie bij jou opgedaan, maar verkoop ze verder niet, dit is allemaal voor mezelf (en vooruit, een setje voor m’n mams, haha). Ben je hier oke mee? Ik wil nml niemand hiermee voor de borst stoten.
Wow zo veel ook! En zo veel verschillende vormpjes en kleurtjes, heel erg tof!
Cute!
Ah, goed om te horen. Je steekt nml veel tijd en moeite in je ontwerpen, vandaar mijn vraag. Mijn moeder vooral minimalistische sieraden, dus lucky me haha. Misschien kan ik nog wat slijten bij m’n zusje, maar voor alsnog heerlijk voor mezelf bezig. Echt leuk hoe je een hobby kan starten, op basis van een forum!
Ik ben er eindelijk achter! Het is blijkbaar natuursteen met een groot gat. Maar ik ben nog verder gaan zoeken en glaskraal met een groot rijggat lijkt ook in de buurt te komen. En ponybeads lijken er ook ontzettend op die ik hier getipt kreeg maar ziet er anders uit omdat het dan plastic is.
Maar die halfdoorzichtige zijn toch ook hardstikke plastic? Of hooguit glas, maar het ziet er echt niet uit als natuursteen. Ook door de glans.
Ja ik vond het zelf ook al heel vreemd, ik heb 2 verschillende webshops een berichtje op Instagram gestuurd en die gaven aan natuursteen. Vind het zelf ook een apart verhaal maar dat verklaart misschien wel waarom ze €37 voor een armbandje vragen . Ik ga het zelf proberen na te maken met glaskralen en pony beads
Ik blijf bij mn ponybeads haha sorry. Vet irritante “shop” trouwens met prijzen via dm. En lelijke nep chanel dingen.
https://www.glaser.nl/kralen/glaskralen/Glaskralen-grootgat-12mm-turquoise-opaque-G1233-12-6314 deze zouden het ook kunnen zijn.
Hmm zou er niet vanuit gaan. Ik heb ook kralen besteld en die werden omschreven als ‘natuursteen’, maar ze zijn gewoon van glas en ja dat kan je ook eigenlijk wel verwachten voor de prijs (ik ging er ook vanuit dat het glas zou zijn). Ze zijn in elk geval niet echt, want ik heb geomorfologie gehad en kan wel een beetje herkennen of stenen echt of nep zijn
Ik heb weer geknutseld, hou van vakantie, haha. Dit keer weer voor m’n moeder, die graag een een suède simpele armband wilde. Hier is de betrekken nog niet dicht, omdat ik eerst nog wilde checken of ze hem oké vond zo, haha.
Ik zou bijna in staat zijn om er 1 te bestellen zodat je het kan checken. Ik had ook plastic gedacht eerlijk gezegd
@loviedovie Dit vind ik ook een optie! Dus wie pakt de auto en mag ik mee?
Al blijf ik erbij dat die van die specifieke shop er plastic uitzien. En zou ze die verkoop niet gunnen, als je zo niet transparant over je producten en prijzen bent.
Hahaha ja dat is dus het punt waarvan ik denk hm, die prijs laat maar. Deze kralen zien er wel fantastisch uit😍
Ik heb iets gevonden wat er behoorlijk op lijkt
En deze https://www.hofvangelrekraaltotaal.nl/a-25559524/mixen-kunststof-kralen/cn9014-50-gram-ca-170-kralenmix-met-groot-gat-in-diversen-kleuren-met-zilverkern-van-9x6-5mm/#description
Die shops zijn ook zo irritant want als je er een toevoegt, dan krijg je ineens 10 volgverzoeken van vergelijkbare instagramwinkeltjes.
En overal zie ik deze armbanden terugkomen.
Denk dat ze een mix van dit soort glskralen en gewoon de plastic ponybeads gebruiken en dan de hoofdprijs vragen