@Maestoso je ringen zijn echt zo tof!
Laatste maaksels. Kettinkjes net zo lang gemaakt dat de oorbellen onder mijn haar uit komen. Zo vrolijk!
@Maestoso je ringen zijn echt zo tof!
Laatste maaksels. Kettinkjes net zo lang gemaakt dat de oorbellen onder mijn haar uit komen. Zo vrolijk!
Thanks, ik zoek dus zoiets zonder de ketting. Ik heb er nu een paar gevonden @flalamingo Goeie, daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik even proberen, thanks!
Oeh heel leuk! Die hartjes en gouden schelpjes zijn zo leuk.
Ik ben veel bezig met haken. Maar nu met t zomerse weer begint t wel weer te kriebelen.
Ik heb ook heel lang weinig gedaan, maar nu weer twee kettingen gemaakt waaronder deze en ik ben weer wat meer geïnspireerd.
Ik krijg helemaal zin om meteen weer met kralen bezig te gaan🤩
Nou ik heb al helemaal ideeën voor morgen. Zou ook nu kunnen en als ik me dat net bedacht had had ik t van zolder mee kunnen nemen. Maar mn voet voelt gebroken dus ga niet weer strompelen .
Ga denk ik armbandje weven.
Ik heb ook al lang nniks meer gedaan, ik vind kleurtjes opinternet zoeken zo lastig, omdat het vaak net niet zo is als in het echt. Die kleuren n jou @tuula zijn echt mooi, miss dat ik dat setje wel wil heb alleen al zo veel hahaha. Ook te weinig tijd en zin om wat te maken, maar met inspiratie gaat t hopelijk weer lukken
Heel goed idee! Ik krijg direct ook zin om weer aan de slag te gaan met mijn kralen. Denk dat ik aankomende week maar weer een bestelling plaats met nieuwe kleuren en de benodigdheden voor een brillenkoord. Hoop deze zomer ook weer op een festival te kunnen staan, haha.
@tuula dit is jouw schuld.
Waar heb je die doos met al die hangers etc gekocht?
Welke shop is dit?
Creadream.nl bestel er echt al jaren. Niet goed qua oorbellen/bedels maar top voor miyuki kraaltjes.
Ik heb het weer helemaal te pakken! Ben op vakantie in een vakantiehuisje en lekker de hele avond freubelen.
Hoe maak jij de uiteinden van brillenkoordjes? Dat je het kunt bevestigen aan je bril zeg maar? Ik zou dit ook wel willen doen
O wat handig!! I like thiss
Hee, ik ben nieuw op het Forum en werd zo wild enthousiast dat ik ook meteen wat spulletjes heb besteld om zelf aan de slag te gaan! Zal een foto plaatsen zodra de buit binnen is
Update: alles is binnen! Heb bij Sparklin Moon en Kiki’s Beadery besteld maar ik word hier zo hebberig van😂 wil meteen alle kleurtjes maar ik moet hier denk ik maar eens mee beginnen.
Vraagje: dit zat bij het starterssetje maar wat is het? Soort knijpkraal?
Fotodump van de kraaltjes etc.
Hi, geen idee of dit forum nog actief is maar ik blijf lekker plaatsen haha. Heb mijn eerste projectje gisteren gemaakt, geïnspireerd op @tuula haar surfketting!