Zelf sieraden maken

Die heb ik ook! Zijn fijn, geen gepiel met draad door t oogje. Maar je kan gewoon rijgen en niet zo 1 voor 1 doen. Is denk alleen nodig bij dik draad.

Oh en mocht je all out gaan dan vind ik een kralenmatje ook superfijn. Dan rollen ze niet weg en kan je ze heel makkelijk vanaf prikken met je naald.

1 like

Nog 1 vraag voor de zekerheid: ik heb deze dingen gevonden tussen mijn oude hobbyspullen. Klopt het dat ik dan nog steeds hetzelfde kan doen? Ik heb alleen de karabijnsluitingen al en kan evt kiezen voor een verlenging bij de armbandjes toch?
Ik heb nog steeds jumpringen, kalotjes, knijpkralen, kralen, draad en naalden nodig …

Ja!

Doe je wel een fotootje van je buit?

Ik ga dinsdag naar de kvk :scream:. En denk dat ik io de terugweg maar even langs mn kralenwinkel ga. Wil iets grotere edelsteenkralen.

1 like

Yes! Hij gaat pas om 12u open en ik zit me echt een soort zenuwachtig te maken :joy::joy::joy: ik wil NU!

1 like

Awh leuk! Naar welke winkel ga je?

2 likes

Beadhouse :relaxed:

Ik heb me alleen staaldraad aan laten praten en geen idee hoe dat werkt :rofl:

7 likes

Lusje maken, daar alvast ringetje in doen, knijpkraaltje over beide eindjes van je staaldraadje en dan dichtknijpen. Al heb je dan niks aan je kalotjes.

1 like

Het is gelukt!

6 likes

Weet iemand waar ik dit soort oorringen in grotere hoeveelheden kan kopen?

1 like

Groothandel? Dreambeads heeft ze ook, is geen groothandel.

1 like

Progress update :joy:

5 likes

Zo heerlijk om naar te kijken! Ik ga van de week lekker enkelbandjes maken, ik vind dat altijd zo leuk, maar kan nooit iets vinden wat ik leuk vind. Dus dan maar zelf aan de freubel :slight_smile:

1 like

Ik ben afgelopen weekend ook aan de slag gegaan en heel blij met het resultaat!

10 likes

@tuula ik geef jou de schuld van mijn nieuwe hobby / obsessie! :stuck_out_tongue_winking_eye: Heel blij met de DIY set. Heb er meteen nog meer bij besteld haha. Hoop dat dat morgen binnen komt. Kreeg al meteen van vriendinnen de vraag of ik ook voor hen armbandjes wil maken, zo leuk.

8 likes

Dat vind ik echt een tof compliment van je!
En goeie tip. Heb jullie allebei net getagd in stories (heb alleen een afgeschermd profiel, weet niet of dat uit maakt?).

Wil nu een setje elastieken armbandjes maken in wat fellere kleuren. Dit is de eerste, nog mee bezig. Door het insta filter lijken de kleuren wel veel minder fel trouwens.

Weet iemand waar je zulke hangers voor kralen kunt kopen? In goldplated? Dus een ketting hanger voor kralen. :wink:

2 likes

Ik zit op de site van de groothandel en word er zo hebberig van :joy:

6 likes

Ik merkte dat ik de kraaltjes weer wat minder pakte nu er wat dingen op waren, dus heb net weer bijbesteld zodat ik weer aan de slag kan!

Ik wil nog een zonnebrilkoord maken en meer met schelpen werken (ja ik weet het, zomer is bijna voorbij, maar toch)

Mensen die alleen een zonnebril in de zomer dragen vind ik echt gek. Maar ik kan ook echt niet goed tegen zonlicht. Gewoon een extra reden om m nog te dragen dit najaar!

1 like