@tuula ik geef jou de schuld van mijn nieuwe hobby / obsessie! Heel blij met de DIY set. Heb er meteen nog meer bij besteld haha. Hoop dat dat morgen binnen komt. Kreeg al meteen van vriendinnen de vraag of ik ook voor hen armbandjes wil maken, zo leuk.
Dat vind ik echt een tof compliment van je!
En goeie tip. Heb jullie allebei net getagd in stories (heb alleen een afgeschermd profiel, weet niet of dat uit maakt?).
Wil nu een setje elastieken armbandjes maken in wat fellere kleuren. Dit is de eerste, nog mee bezig. Door het insta filter lijken de kleuren wel veel minder fel trouwens.
Weet iemand waar je zulke hangers voor kralen kunt kopen? In goldplated? Dus een ketting hanger voor kralen.
Ik merkte dat ik de kraaltjes weer wat minder pakte nu er wat dingen op waren, dus heb net weer bijbesteld zodat ik weer aan de slag kan!
Ik wil nog een zonnebrilkoord maken en meer met schelpen werken (ja ik weet het, zomer is bijna voorbij, maar toch)
Mensen die alleen een zonnebril in de zomer dragen vind ik echt gek. Maar ik kan ook echt niet goed tegen zonlicht. Gewoon een extra reden om m nog te dragen dit najaar!
Haha nee ik bedoelde de schelpen hahaha
Oh sorry las verkeerd.
Misschien dat iemand hier een tip heeft!
Ik heb deze oorbellen gekocht, maar ik heb nu al een paar keer gehad dat er wat steentjes afvielen.
Kan ik dit fixen?
(Heb ze bij een heel lief vrouwtje gekocht voor 4 euro ofzo, dus ga er niet mee terug)
Dank je! Dit is wel makkelijk te repareren
Hi. Zijn hier ook sieraden makers die met moedermelk werken? Op het internet is het allemaal net niet wat ik zoek.
Okeee net mijn eerste bestelling gedaan bij Sparklin Moon! Waarschijnlijk veel te veel besteld maar met al die leuke dingen kan ik me niet inhouden. In een ver verleden heb ik wel eens wat kettinkjes en armbanden gemaakt maar heb toen al die spullen weggedaan, echt mega zonde. Nu begint het weer te kriebelen dus ik hoop snel weer aan de slag te kunnen!
Vandaag wat herfstige armbandjes voor mezelf gemaakt, wat kleurrijkers voor mijn dochter en voor een vriendinnetje de lila versie.
Eindelijk tijd gehad om iets te maken! Echt zo leuk om te doen weer. Moet er wel weer even inkomen maar ik vind dat ik al best aardig op weg ben!
Omg, serieus vandaag dit hele topic doorgelezen en nu voelt het alsof ik een heerlijke snelcursus sieraden maken heb gedaan en wil ik álle webshops leegkopen, de hele nacht door Pinteresten en YouTuben en zsm zelf beginnen! Zo leuk dit allemaal, supergave inspiratie en wat een toffe hobby!!
Iemand zocht een tijdje terug kralen die hierop leken.
Al weer ik niet of dat echt deze waren of meer glaskralen. Edit dit is wel van de groothandelsite maar ze zijn inmiddels ook wel te vinden als je op polaris glaze rondellen zoekt
Hahaha sorry😭 ik kan momenteel niet echt motivatie opbrengen, vind de sierraden die ik maak echt schreeuwen naar zomer dus ik denk dat ik pas weer in april ergens ga prutsen
Wel heel leuk om te lezen dat jij wel nog consistent en enthousiast bent!
Zo leuk die blaadjes! Waar heb je die besteld?