Alsnog gewoon kut. Echt niet netjes. Snap niet dat je zo je bedrijf wil runnen.
Hier lekker bezig.
Nou t forum vind mn grote aantal fotos niet leuk Heb maar even een paar collages gemaakt.
Als iemand nog een (kerst)cadeautje nodig heeft
Iemand tips om oorbellen te maken met polymeer klei? Ik zit in isolatie en heb daarna 3 weken vakantie dus heb wat tijd te veel nu. Vroeger maakte ik oorbellen met kraaltjes maar nu lijkt polymeer klei mij wel fijn. Maar als ik een cutter wil bestellen is het direct 6 euro verzendkosten, meer dan de cutter zelf iemand tips om low budget wat uit te proberen? Ik kan online bestellen en mijn moeder kan voor mij naar de winkel dus alle tips zijn mogelijk.
Geen tips ik heb gewoon snijders besteld. In NL weinig aanbod vond ik, heb ze uiteindelijk in Duitsland besteld maar dan duurt t ook weer een week voor je ze hebt.
Pipoos heeft volgens mij wel vormpjes soms. En heel fijn schuurpapier is ook wel nodig.
De basisvormen zoals rondjes hebben ze bijvoorbeeld ook bij Dille&Kamille! En ik heb ook vormpjes (koekvormpjes) van bijvoorbeeld Xenos. Veel plezier!
Nou hier bestel ik dus echt never nooit meer. Ze hebben leuk spul, maar dan moet je het wel eerst eens thuis zien te krijgen… Oftewel, na meer dan een maand heb ik gewoon nog steeds niks ontvangen. Eerst moest ik een week wachten of het niet toch nog toevallig op zou duiken. Toen was mijn bestelling al 2 weken “kwijt”. Maargoed netjes gewacht, zonder resultaat.
Daarna zou het opnieuw verzonden worden maar ik heb nog steeds niks…
Dat de post vertraging heeft oke, snap ik (al komen andere dingen wel gewoon binnen max 2 dagen aan) maar dit is echt wel heel apart.
Wat een kutbedrijf.
Ik ben op zoek naar grote barok zoetwaterparels om dergelijke sieraden te maken:
Wie weet waar ik deze kan kopen, zonder me blauw te betalen?
Ik ben bereid om ± € 20 voor een tiental parels te betalen.
Het hoeven zeker geen echte parels te zijn, maar ik wil ook niet dat ze eruit zien als plastic. Ik zie bv. veel verkopers op Etsy, maar ik vind het lastig te bepalen aan de foto of het er in het echt ook mooi zal uitzien. Heb me namelijk eerder al eens miskocht.
Weer begonnen met knutselen! Eerst kapotte armbandjes e.d. gerepareerd en toen nog even 2 oorbellen geknutseld
Curlysbeada heeft wel parels maar die barokparels zijn gewoon vet duur denk ik
Waar kun je de onderste ringetjes kopen?? Die van mij zijn misvormd geworden!
Deze zijn van fris sieraden, geloof ik! Maarrrr ik heb nu op de KvK van mijn ouders bij betaalbare kralen gekocht!
Nieuwe dingen uitgeprobeerd met bedeltjes en spullen die ik nog had liggen! Alleen balen, bij de suède armband iets te fanatiek geweest met de lijm
Haha ik verschijn in de lente/zomer weer, vind mijn type sierraden niet echt iets voor dit seizoen
Ik vond een Tsjechische groothandelwebsite met heel veel kleuren miyuki tila’s. Aangemeld. Is t minimum orderbedrag 250 euro en t is echt heel goedkoop en ben in staat mn eigen kralenwinkeltje te beginnen
Wat houdt me tegen behalve t beetje gezond verstand wat ik heb. Zo stom dat nederlandse winkels zo weinig kleuren hebben.
Is het misschien een idee om een samen-inkoopactie te doen met andere forummers?
Leuk! Alleen op de eerste foto lijkt er nog een draadje of iets los te zitten, rechts van de kraal. Dat kan misschien gaan irriteren/blijven hangen.