Zelf sieraden maken

Haha ik verschijn in de lente/zomer weer, vind mijn type sierraden niet echt iets voor dit seizoen

1 like

Ik vond een Tsjechische groothandelwebsite met heel veel kleuren miyuki tila’s. Aangemeld. Is t minimum orderbedrag 250 euro :sob: en t is echt heel goedkoop en ben in staat mn eigen kralenwinkeltje te beginnen :joy: Wat houdt me tegen behalve t beetje gezond verstand wat ik heb. Zo stom dat nederlandse winkels zo weinig kleuren hebben.

Is het misschien een idee om een samen-inkoopactie te doen met andere forummers?

3 likes

Nieuwe kralen❤

9 likes

Knutsels en crappy foto’s!

6 likes

Leuk! Alleen op de eerste foto lijkt er nog een draadje of iets los te zitten, rechts van de kraal. Dat kan misschien gaan irriteren/blijven hangen.

1 like

Klopt! Die moest ik nog even wegknippen, metaaldraad in je arm is niet zo fijn, haha.
Vraagje hier: de jasseron die ik hier gebruikte heeft erg smalle schakels, waardoor ik alleen gebruik kon maken van metaaldraad en knijpkralen, zo ver ik weet. Maar ik vind dat bij de sluiting wel iets minder mooi. Iemand nog ideeën hiervoor? Of hoe ik dit netter kan afwerken?

2 likes

Je hebt wel vrij dunne ringetjes maar dit ziet er wel heel fijn uit. Dan is t vaak gesoldeerd aan een ringetje. Dat doe je zelf niet even zomaar :joy:

Ja dit is heel fijn materiaal. Zelfs m’n ringetje van 0.5 kon er niet doorheen, alleen het staaldraad. Solderen, man man… Wat een werk :joy:

Ik heb weer eens mijn bankrekening geplunderd:

4 likes

Oeh wat zijn die iets grotere rozige? En welke winkel?

Misschien kan je deze proberen? Ringetjes RVS - ca. ᴓ 3mm, dikte 0.2mm - Stainless Steel - Ring - Sparklin Moon

1 like

Maansteen! Mooi hè? Van sparkling Moontje. Ik heb vergelijkend warenonderzoek gedaan, en zij is wel goedkoop met dit soort dingen. Al was de maansteen en labradoriet wel 15 e per streng (slik).

Oh dat valt wel mee. Een collega heeft oorbellen besteld maar heb de steentjes niet, een paar maar. Dus moet of bestellen of helemaal naar de stad fietsen😭 plus als ik in de winkel ben ik natuurlijk de halve winkel wil meenemen. Op een of andere manier gaat t in t echt nog sneller dan online je mandje volgooien.

Oh haha, jij bent niet onder de indruk van de prijzen :stuck_out_tongue: ik hoor m’n vriend nog zeggen: 15 euro voor wat kraaltjes?!

Dat geloof ik ook wel, in het echt schittert het je ook tegemoet, denk ik zo!

1 like

Ja 15 euro is wel de duurdere kant voor normale strengen maar er zijn ook nog wel duurder. Ik kocht laatst druppels, nou dan huilt je portemonnee pas.
Heb besloten vrijdag heen te gaan. Ben ben benieuwd met wat ik thuis kom. Vast niet alleen die 4 druppels die ik nodig heb.

2 likes

Haha, alvast veel succes! Blijf bij je plan!

Ondertussen gooi ik mijn mandje bij betaalbarekralen.nl vol voor 170 euro…

2 likes

Haha love it. Ik had ergens anders ook alweer 55 euro in mn mandje. Heb voor nu nog weggeklikt…

1 like

Slecht licht keukentafelfotos.

7 likes

Heel leuk allemaal! Wat voor steen is de eerste?

Witte jade.

3 likes