Zelf sieraden maken

Zijn er hier mensen die ook moedermelk ringen kunnen maken? Op Google vind ik niet iets wat in perse mooi vind en dus dacht miss laten ontwerpen? En wat dat dan moet kosten?

1 like

Dacht kijk op etsy maar daar mag je dat soort dingen niet verkopen. Je hebt wel milkgems.nl

Voor zover ik weet doet niemand t hier.

1 like

Freubel de freubel. waar werken jullie het liefst mee, met welk materiaal?

4 likes

Ik werk vooral met chaos

Nieuwe aankopen

7 likes

Prachtig! Hahah herkenbaar :joy:

Deze miezerige kraaltjes kosten 13.2 cent per stuk :scream:

Oh damnnn. Wat is het?

Saffier, kijk ze shinen

Rechts dumortieriet

8 likes

Denk dat ik eindelijk instellingen heb gevonden waarbij ik mn foto’s mooi vind. Morgen eerst even organiseren en opruimen en dan foto’s maken.

Want zo ziet t eruit

14 likes

Hangende oorbellen zijn een bitch om te fotograferen en blijkbaar waait t op zolder want ze hingen niet stil.

Nou zeg ik mag niet in mn eentje praten in dit topic dus dan maar zo :joy: Collega vroeg om een armbandje, meteen ook maar voor mezelf gemaakt.

20 likes

Vind die armbandjes ook super leuk! Ik was even minder aan het knutselen ivm een hersenschudding en nu weer start van een opleiding. Drukkkk.

Vraag, weet iemand waar je dergelijke kralen kunt kopen? Ik vermoed dus natuursteen of schelp, maar dan in leuke vormen, zoals deze. Ik kan het nergens vinden.
IMG_20220212_113639

2 likes

Doet mij denken aan tsjechische glaskralen. Die hebben heel vaak vormpjes.

1 like

Ohhh misschien is dat t wel. Ik ga zoeken, thanks!

2 likes

Misschien kan iemand mij hier advies geven over hoe ik deze oorbellen kan herstellen? Zoals je ziet ontbreekt er een stukje. Waar zou ik een dergelijk onderdeel kunnen kopen? En kan dat dan gewoon met seconde lijm gekleefd worden? Of zoek ik best een juwelier om dit te laten herstellen?

2 likes

Kan niet goed zien wat voor oogje het heeft. Je heb schroefoogjes maar als dat heel afwijkend is is dat ook niet mooi. Je hebt sieradenlijm, dat zou t moeten lijmen maar of t echt zo is weet ik niet.

1 like

Bedankt! Ik maak morgen nog eens een scherpere foto bij daglicht. De parels zijn behoorlijk zwaar dus het oogje moet echt goed vast hangen…

Als ik even snel google lijkt epoxy lijm het meeste aangeraden te worden. Maar hoe je dat doet zonder dat t een zooitje wordt met zo’n klein gaatje.

Misschien dan toch best laten herstellen? Het zijn uiteraard geen echte parels dus misschien de hoge reparatiekosten niet waard maar het waren wel mijn lievelingsoorbellen en ik vind nergens gelijkaardige…

1 like

Ja je zou altijd even langs kunnen lopen en kijken wat ze zeggen.

3 likes

Hey Ik heb de afgelopen dagen heel dit topic uitgelezen en nu nog meer zin om zelf armbandjes enzo te maken.
Had maandagavond al een bestelling gedaan bij kiki’s beadery door een kortingscode die ik zag bij een influencer.
Degene die veel bestellen bij Kiki’s hoe lang duurt het versturen ongeveer?
Kreeg nog geen verzendbevestiging. ja ik ben ongeduldig :see_no_evil:
Ik kocht trouwens onder andere jouw starter set @tuula