Ik heb deze morgen gemaild en ze zei ook dat het momenteel erg druk is dus iets langer zal duren.
Nog even geduld dus. En ik woon ook in Belgiê dus zal iets langer onderweg zijn.
Vreemd eigenlijk dat er geen Belgische webshops ofzo zijn
Ik zou graag simpele armbandjes met iets grotere kraaltjes dan rocailles maken, met onder andere letterkralen. (Ja ik ben altijd te laat voor de trend😂) maar ik kan zwart elastiek vinden vanaf 1 mm maar welke kraaltjes kan ik dan het beste hebben? Ik kom er niet uit
Edit: dit soort kraaltjes
Dit topic beetje doorgelezen.
@Whoopdidoo aan je professionele foto’s te zien. Verkoop jij ze?
Wil je t op elastiek of zoals op de foto? Grotere rocailles moeten wel passen dan denk ik. 4 mm of misschien de 6/0 maat.
@Nysmn ik dm je even.
Elastiek of waxkoord idd. Ik wist niet dat rocailles er ook zo groot zijn. Ik ga verder zoeken, dankjewel!
Heb gisteravond de spulletjes er weer eens bijgepakt en dit gemaakt. Zit er weer helemaal in, komt denk ik door het mooie weer haha. Meteen weer een bestelling geplaatst bij Kiki’s Beadery met voornamelijk nieuwe kleuren Katsuki kralen
Ik heb gister nieuwe vormpjes besteld voor klei. Heb ik met de vorige al wat gedaan? Niet echt
Ik weet niet of het gelukt is om ze te herstellen (dan is dat natuurlijk beter) maar mocht je toch op zoek zijn naar nieuwe: deze oorbellen worden verkocht in de giftshops van heel veel musea.
O.a. het Mauritshuis heeft ze (maar ik heb ze echt op heel veel verschillende plekken gezien, ook in verschillende kleuren parels): Sieraden geinspireerd op de schilderijen in het Mauritshuis - Mauritshuis webshop
Echt heel mooi
Dankjewel! Ik ga vanavond denk ik weer wat in elkaar zetten, heb het weer helemaal ontdekt door het lenteweer
In de zomer weer gek op rocailles. Ik ben steeds zo enthousiast met foto’s maken, dat ik pas daarna steeds de afwerking en losse draadjes wegknip xD
Mooi waar heb je deze van?
Groothandel. Betaalbare kralen.
Maar als je zoekt op hartje schelp dan vind je ze ook wel bij webshops los per stuk.
Vraagje, ik gebruik veel die hele fijne oorringetjes. Alleen merk ik dat ze snel verbuigen, of niet meer mooi rond zijn. Ligt het aan de manier waarop ik ze in doe?
Hoe buig je ze open?