laat zien dan
Om te janken dit. Met de gouden echt nul problemen gehad. Maar deze blijven afbreken Hoewel ik nu ik dit typ wel de oplossing bedacht heb maar dat is wel een beetje jammer. Ben benieuwd hoe de verkoper er op gaat reageren.
Ik heb inmiddels de nieuwe binnen van de oorbellen van t vorige bericht en ook nog een goud paar met kerstboompje dus kan shinen met de kerst
Mocht iemand nog een kerstcadeautje zoeken
Weet iemand of vlijtigliesje nog actief is? Ik heb daar lang geleden al wat besteld en zag nu dat het nog steeds online was, dus wou wat buigringen etc kopen maar er staat niet bij van welk materiaal ze zijn en ik heb nog steeds geen reactie gehad om mijn berichtje…
Hi! Hopelijk is hier nog een beetje activiteit. Ik heb laatst op een marktje deze oorbellen gekocht. Door het vilt (?) zijn ze méga licht! Echt ideaal voor mijn half uitgescheurde gaatjes.
Is het moeilijk om dit zelf te maken? En heeft dan iemand tips? Lijkt me mega leuk om zo zelf designs te bedenken en maken!
Vind het lastig om te zien wat het nou is. Zo lijkt het vilt met strass steentjes erop. Maar ook weer niet
Heb je dit nog verder uitgezocht?
Ja en nee, haha! Ik ben naar een knutsel winkel gegaan, vilt en lijm gekocht. Helemaal leuk gestart met een simpele ronde vorm, maar lijm bleef wit en droogde niet transparant op dus dat was heel lelijk…
Daarnaast had ik ook moeite met het dicht maken van het draad, want de knoopjes bleef je zien. Wil het wel nog eens proberen, maar weer alleen nog even niet hoe!
Qua lijm zou ik een tubetje E6000 kopen! Wordt veel voor sieraden gebruikt, is heel sterk en flexibel en droogt transparant op. Verkopen ze gewoon bij de Pipoos. En waarvoor gebruikte je het draad? In principe is het gewoon vorm knippen, steentjes plakken en achterkantje plakken toch?
Edit: Voor ander soort hele lichtgewicht oorbellen zou je ook nog aan needle felting kunnen denken! Is heel leuk om te doen en ook niet ingewikkeld, en als je op needle felted earrings googlet komen er echt leuke dingen voorbij
Ik rijg (?) de kraaltjes aan het draad en dan plak ik die in z’n volledigheid op de vorm. Maar alleen de kraaltjes plakken zou ook nog wel een idee zijn!
Needle felting ga ik opzoeken, dankje
Wat voor kraaltjes gebruik je? Je voorbeeld lijkt eerder op strass steentjes ofzo. Zoals deze bijvoorbeeld.
Ja andere, die je normaal gewoon om een draad heen doet. Daar heb ik er nog heel veel van! Voorbeeldje is eigenlijk al niet meer relevant 🫢wil meer deze stijl:
Ahh oke! Misschien van dat transparante rijgdraad gebruiken? Als je van dat elastische draad gebruikt kan je er relatief eenvoudig een knoopje inleggen zonder dat je ‘extra’ draad overhebt, en dan het knoopje verstoppen in een kraaltje als de gaatjes groot genoeg zijn
Ja ik denk dat ik dat eens ga proberen! Thanks voor het meedenken
Klopt. Ook al adverteren volgens mij zo goed als alle sieradenshopjes dat rvs hypoallergeen is. Zoals ik het altijd heb begrepen kan er wel een kleine hoeveelheid nikkel inzitten.
Hier zijn ze nikkelvrij.
Oh wat irritant zeg! Half mei is echt belachelijk wel.
Die bloemetjes zijn echt schattig
Heel leuk!