Waar wacht je nog op? Hebben ze aangeboden om je geld terug te geven? Dat je t eventueel ergens anders kan bestellen?
Vind t best bizar dat je verwacht dat je klant gewoon 2 maanden wacht. Hopelijk krijg je door het kraaltjes rijgen weer wat zin!
Jouw geduld zeg. Had ik echt niet gehad
En waar blijven de creaties?
Ik heb dat laatst toevallig opgezocht hoe je die bloemetjes maakt, en deze vond ik wel simpel:
Als je het eenmaal door hebt, is het heel makkelijk! Het ligt wel een beetje aan de vorm en grootte van de kralen die je gebruikt hoe rond het bloemetje wordt. Ik vind het wel makkelijker werken met elastische koord dan met niet stretchy koord.
Dan vormen de bloemetjes beter vind ik, de draad vormt meer mee. (Maar ik heb er ook pas 5 gemaakt ofzo hoor, ben geen pro haha)
Voor degene die nog opzoek zijn, nu te koop bij action https://www.action.com/nl-nl/p/3200865/craft-universe-kralenset/
Ik heb een tijd geleden een sieraden shopje gehad op instagram waar ik sieraden maakte en brillen koordjes ed. Nu die ik er alleen niks meer mee en voorzie ook niet dat dan in de nabije toekomst gaat gebeuren dus ik wil eigenlijk alles wat ik nog heb in 1 keer als set weg doen. Het is een mix van kettingmateriaal sluitinkjes enz, kralen, bedels, tassels en edelstenen. Zou iemand daar interesse hebben om dat in ee keer over te nemen voor een leuk prijsje maak ik er graag iemand blij mee. Let me know dan ga ik het even op de foto zetten.
Zo leuk! Ik wil ook proberen zelf oorbellen te maken. Iemand een tip waar ik zulke stekers en ringetjes zou kunnen bestellen?
Beads en basics heeft denk ik wel beide. Sowieso de ringetjes. Maar denk de oorstekers ook wel.
Of dreambeadsonline.
Niet echt sieraden, wel met kraaltjes. Iets te dikke kraaltjes, had wat dunnere moeten hebben. Zonder mijn eigen kritiek: boekenleggers gemaakt met kraaltjes. De sterretjes zijn van So Low volgens mij en de rest van de action
Wat tof! Blijven ze goed tussen de boeken zitten.
Echt een leuk idee, dit ga ik ook maken
Het blijft prima zitten! Ik heb van de week nieuwe, dunnere kraaltjes gehaald denk dat het dan wat beter is voor het boek zelf
Niet echt een sieraad, maar leek me wel leuk hier te posten (immers wel sieraad voor mn telefoon ). Had zo’n telefoonkoordje van Ateljé aan mn telefoon maar was 'm zat en hij was flink verkleurd. Koordje opengemaakt (heel simpel, gewoon sluitkraaltje (kan even de echte naam niet bedenken) kraken), de ‘parels’ laten zitten en toen met wat kralen die ik nog had, deze gemaakt
Aangezien ik toch maar wil eens wat wil maken. Weet iemand of kralen.nl betrouwbaar is? Het lijkt heel er op betaalbarekralen.nl en met al die nep shops tegewoordig, ben ik voorzichtig geworden met waar ik koop.
De reviews op google zijn voor betaalbarekralen.nl ook niet al te goed.
Ik heb daar regelmatig besteld zonder problemen
Is volgens mij gewoon dezelfde, namelijk ook hetzelfde adres.
Ik heb wel eens bij betaalbarekralen besteld en dat ging prima.
Wat fijn! Dan ga ik zo bestellen, dankjewel.
Top! Ik zag namelijk ook wat minder goede reviews, dus dit is fijn om te lezen. Thanks!
Welke fysieke kralenwinkels bestaan er momenteel nog en bezoeken jullie graag? Ca. 20 jaar geleden kwam ik graag bij Kraaloog in Amersfoort (die is er helaas niet meer) en Beadazzled in Hilversum. Die laatste is hernoemd en ook niet meer helemaal kralenwinkel maar meer lifestyle geloof ik. Hebben jullie nog aanraders?