Ik baal, heb blijkbaar verkeerde maat rocailles besteld. Die ik had zijn 2 mm, maar die ik nu binnen gekregen heb zouden ook 2 mm zijn maar zijn veel
Kleiner?! Kan er nu niks mee
Zoveel teleurgestelde mensen hier. Als er morgen iets niet klopt aan mn bestelling weet ik waar het aan ligt.
Even snel gemaakt.
Ook geinspireerd door jouw kleuren. En wilde iets met die blauw dus op pinterest gezocht en daar stond ie met de combi van mosterdgeel en roze.
Ik heb vaak t probleem dat de kleur niet helemaal overeenkomt. Maar merk nu zelf hoe lastig dat is.
Misschien wil iemand hier ze van je overnemen?
Hoe bepaal je hoeveel mm je knijpkralen moeten zijn? En als ik van katsuki kralen een armband wil maken wat voor rijg materiaal kan ik dan het beste gebruiken + wat voor slot?
Als iemand geïnteresseerd is in 2mm miyuki rocailles ik heb 4 zakjes
Ik heb volgens mij gewoon 2 mm genomen voor 2 mm kraaltjes
Helemaal geïnspireerd door dit topic! Een startersset besteld van Beads and Basics, heel erg compleet vond ik. Nog nooit gedaan, maar vond het erg leuk!
Eerste creaties:
Vond dat ombuigen met die nietstiften nog wel een klusje, haha.
Mijn bestelling is gewoon goed gegaan, we zijn niet vervloekt hier😂
Oh die bovenste is leuk! Perfecte kleur lila ook.
Ik krijg als het goed is morgen mijn missende kraaltjes, dan kan ik ook eindelijk misschien eens wat showen haha
Als ik inspiratie van mn shirts zou moeten krijgen werd alles zwart.
Ik kijk voor kleurencombo’s ook op pinterest.
Zo leuk al die bestellingen! Hier helaas nog niet
Denk dat ik er ook een voor mezelf maak
Ik kreeg een berichtje van een account met allemaal tiedye dingen. Wat ik ervan vond en wat ik nog miste. Heb beleefd gezegd dat het niet mijn smaak is. Maar waren ook echt jonge meisjes.
Wauw perfecte kleuren! Waar had je besteld?
Oh nee echt? Ik kwam laatst wel een filmpje tegen van miyuki weven zonder weefraam, misschien kun je dat proberen voorlopig? Is wel wat lastiger lijkt me, maar misschien lukt het ook zo.
Weet je toevallig de naam van de bovenste drie kleurtjes vlnr? En links beneden die lila kleur?
Thanks! Heb ze ook op mijn lijstje gezet. Die groene passen echt perfect bij elkaar. Vind de kleuren op jouw foto trouwens mooier bij de picasso kraaltjes dan op de site zelf haha
Even iets weggehaald want ik zie dat ze nu idd echte miyuki hebben en die zijn prima. In de winkel zelf hebben ze ook zakjes met merkloze kraaltjes die raad ik dus af. Miyuki is super. En vooral de Picasso
Edit al zie ik er nu 2 tussen liggen die ik ook ken van de sites waar ik ook bestel en die zijn wel goed. Dus wellicht hebben ze een upgrade gehad haha. De bron van bovenstaande was overigens de eigenaresse zelf, ze wist dat ik verkoop en ze gaf toen zelf al aan dat de kraaltjes waar ik toen naar keek het niet echt goed houden met water bijv. Vond ik wel fijn dat ze dat even zei.
Heb een kleine edit aangebracht. Misschien valt het mee!!