Zelfbruiner

Ik had een hele tijd geleden die forum hype bodylotion met een kleurtje van de Kruidvat, bestaat er nog zoiets wat nét voor wat meer bruin zorgt?

Of kom ik dan op een echte zelfbruiner uit?
Zo ja, wat is dan de meest fool proof voor enkel m’n benen af en toe?

Marc ibane spray denk ik? Zo’n bodylotion moet je toch wel opbouwen voordat je het effect ziet.

Maar die bestaan wel nog. De OG is van dove toch?

1 like

Ja die van Dove is er nog! Maar vind die net wat te subtiel. Toch maar over op de echte zelfbruiner dan.

1 like

Je zou ook de magic drops van collistar kunnen gebruiken. Die kun je los gebruiken, maar ook door een bodylotion mengen. Dus dan kun je zelf proberen wat je een goede verhouding vindt.

1 like

Ik ben voor Isle of Paradise tanning water gegaan, ik vind het onwijs fijn! Droge plekjes smeer ik even in met bodylotion, bv knieën, en ben zo blij met het resultaat!

Heb ook de drops voor gezicht, maar daar had ik nog wel wat vlekken mee.

4 likes

Welke Bondi Sands variant gebruiken degenen die dit gebruiken, de light/ medium of dark? Ben zelf heel licht maar de dark versie komt online meer als winnaar uit de bus heb ik het idee.

1 like

Ik wil die van Biodermal ff tippen als je niks heftigs wil, maar toch wat meer kleur:

6 likes

Ik ben ook licht, gebruik ook medium/dark. Is perfect. Maar ik doe sowieso een heel dun laagje.

1 like

Ik wil graag iéts meer tan zijn, maar dit echt foolproof aanpakken :sweat_smile:. Moet binnenkort naar een bruiloft dus vooral daarvoor zou het fijn zijn. Ik zie van van tan luxe the face drops en de gradual tanning lotion. Zijn dit goede producten hiervoor? Kan ik deze gewoon in de ochtend gebruiken en binnen een paar uur resultaat zien? Is dit gewoon afwasbaar of zijn dit eigenlijk ook producten die je moet opbouwen? Ik zie vaak dat mensen de dag ervoor scrubben en scheren en de volgende dag zelfbruiner gebruiken. Ik moet me echt de dag zelf scheren of sta alweer vol stoppels :sweat_smile:. Is het doenbaar om op 1 dag te scrubben, scheren en te ‘tannen’ (aangezien het hier om een bodylotion gaat)? Veel vragen, sorry. Heb t proberen opzoeken maar op de website staat vrij weinig. Indien jullie ‘betere’ fool proof producten weten sta ik daar ook zeker voor open haha.

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Is het gelukt?

Ik ga overmorgen op vakantie en wil morgen nog iets gaan kopen, lekker op tijd weer. :+1:

Ik vind alles wat smeert als bodylotion toch het veiligste, hoe vloeibaarder hoe vlekkeriger.

1 like

Ik heb nog een ongeopende Bondi Sands self tan liggen van 1,5 jaar oud. Kan dit nog denken jullie?

2 likes

Geen ervaring met die, maar ik gebruik sinds deze week met succes weer een geopemd flesje face tan water wat zeker 3 jaar oud is.

2 likes

@Desalnietteplus ah dan ga ik het gewoon doen!

Jullie horen het wel als ik alsnog groen uitsla in plaats van bruin.:sweat_smile:

1 like

Heeft iemand de b.tan self tan gel bij de kruidvat gespot? Zie die overal op tiktok en wil hem proberen maar mijn kruidvat had hem helemaal niet. Nooit van gehoord ook, dus frustreerd me haha.

Yes zag gisteren een display staan in een Kruidvat in Hilversum

2 likes

Ik ben zelfbruin nooit want ik haat de geur, maar ben wel echt doorzichtig dus ik wil het weleens proberen. Nu heb ik laatst ergens Roq.uebrun gekregen en het is echt topspul. Geen vlekken en echt een hele goede kleur die zelfs bij mij niet oranje was.

Edit: #nospon haha

4 likes

Ik heb hem gisteren voor de eerste maal getest. Had er hoge verwachtingen van: zou niet afgeven in bed, moet niet afgespoeld worden. Ik vond het aanbrengen wel simpel, en droogt snel, maar omdat dit een doorzichtige gel is mis je snel plaatsen. Resultaat: vlekken. En het had ook afgegeven aan mn lakens. Ook was de kleur vrij oranje. Niet geheel een succes, ik heb al betere gehad

Hmm das jammer, heb je de roze of paarse variant? En had je hem ff laten intrekken voor slapen? /qua afgeven?

1 like

De roze. Ik heb een uur voor ik ben gaan slapen het aangebracht met een tanning mitt. Het was totaal niet plakkerig. Misschien ligt het aan de tanning mitt, ik had eentje van bondi sands gebruikt die ik nog had, maar ze hebben van hun merk zelf ook een mitt die anders aanvoelt

1 like

Hele oude post, maar deze week eindelijk uitgeprobeerd en ik vind het echt super! Haalt net het hele witte van mijn benen weg (heb echt melkbenen) en meer hoef ik ook niet :smiley:

2 likes