Zelfbruiner

Ik heb nu deze tanningsmouse en hij is zoooo goed

Wel vet duur maarja heb m gekregen
Anyway als je het er voorover hebt:

1 like

Ik heb de Sophia Mae tanning mist eindelijk kunnen (ofja, durven) gebruiken and i looove it.

Heb weinig gebruikt en verder van mijn gezicht dan 6/8 cm - dat lijkt me wel heel dichtbij - en vind het heel mooi subtiel. Ook geen self tan geur!

5 likes

Hebben jullie ook dat de eerste dag nadat je zelfbruiner hebt gebruikt, je je zweet meer ruikt/een andere geur heeft? Het is alsof mijn anti transparant dan niet werkt oid!

2 likes

Niet per se mn okselzweet, maar wel dat ik dan dagenlang zelfbruiner ruik als ik het warm heb of zweet. Als ik bijvoorbeeld met mn blote benen over elkaar zit stijgt die gore geur echt op haha.

Iemand ervaring met de self tan drops van Lancaster? Zag deze in de aanbieding bij Amazon

Ik heb een forum trend gemist volgens mij maar kwam onlangs de Collistar Magic drops tegen. Zijn jullie hier nog steeds tevreden over of zijn er inmiddels betere alternatieven?

Ik gebruik ze nog steeds graag.

2 likes

ik zag de tamning drops van dr leenarts, iemand die al geprobeerd? ik heb een zeer gevoelige huid (eczeem/allergieën) dus dacht dan is dr leenarts vast een goeie.

1 like

Ik heb ze in huis maar nog niet gebruikt. Heb morgen een peeling afspraak staan en wil ze volgende week gaan testen! Ook wel benieuwd naar de ervaringen!

1 like

Van alle die ik heb geprobeerd vind ik deze nog steeds het fijnste!

1 like

Dankjewel! Heb hem net besteld dus ben benieuwd.

En voor wie dit wil horen; ze zijn nu 1+1 bij Kruidvat (iig online)

3 likes

Dat klinkt wel veelbelovend. Van die van collistar blijft ik onzuiverheden krijgen, dus hopelijk is dit een goede vervanger

1 like

Ik heb al zoveel zelfbruiners geprobeerd en het werd altijd wat oranje of vlekkerig. Nu door het forum Bondi Sands geprobeerd en ik heb eindelijk subtiel gebruine benen zonder rare strepen of een oranje ondertoon. Dank dank :pray:

2 likes

Jaidd het wordt heel mooi, alleen als ik sokken draag of dichte schoenen (eigenlijk alles wat dicht op je huid zit) wprdt het daar bij mij weet wit. En ik vind ook dat hij lelijk vervaagt met vlekken. Ben ik de enige?

Ik gebruik nu de Bondi Sands Technocolor met groene ondertoon (obv het testje dat ze aanbieden) en hij is zo mogelijk nog mooier en natuurlijker dan de ‘gewone’ Bondi, wat al mijn HG was.

Vorige week voor het eerst naar het zwembad geweest en ik kreeg allemaal complimentjes van vriendinnen over mijn ‘natuurlijke’ tan :smiley:

2 likes

Ik blijf ook aan de lijn! Ik heb last van onzuiverheden door de magic drops maar mijn potje zit nog helemaal vol dus vind het zo zonde om ze weg te doen :sob:(why am I like dis)

Wat onhandig dat je na een uur nog moet douchen, liefst smeer ik het er na het douchen (en scrubben) op. Ruikt ‘ie lekker? En @Hiphopopotamus

Ik gebruik die goedkope van Kruidvat (summer bronze) en die is ook prima, alleen wel die typische geur helaas

Oh oeps je hebt gelijk, dan is het wel logisch dat je moet douchen erna inderdaad. Kokos klinkt goed, denk dat ik ‘m ook ga proberen als mijn Kruidvat fles op is

3 likes

Ik laat hem rustig 4 uur of langer zitten :grimacing: weet niet of ik dit moet aanraden haha. Maar er staat sowieso op de fles dat je hem minimaal 3 uur moet laten zitten voor het beste resultaat.

Zelf gebruik ik hem altijd op een thuiswerkdag, dan doe ik 's ochtends een uitgebreide douche met scrubhandschoentje, smeer mezelf hiermee in, doe donkere kleding aan, en tussen de middag spring ik dan nog een minuut onder de douche om het af te spoelen. Ik gebruik hem 1x per week en dan ben ik ongeveer 5 dagen mooi glowy. Van de emerald word je niet superduper bruin, maar dat vind ik dus zelf het mooist.

Hij ruikt goed, vrij subtiel vind ik, maar ik ben een weirdo die zelfbruiner sowieso lekker vindt ruiken; doet me namelijk denken aan de zomer (net als zonnebrandgeur).

2 likes

Ja de gewone 6H Bondi Sands (die) doe ik altijd voor het slapengaan! Dat vind ik eigenlijk nog minder gedoe dan die ‘express’ versie, omdat ik 's zomers toch al 's ochtends en 's avonds douche.

Deze wordt écht donker, dus die gebruik ik alleen midden in de zomer als ik al vrij bruin ben.

Heb speciaal hiervoor beige beddengoed dat ik heet kan wassen. Het valt me best mee hoezeer het afgeeft, maar op witte lakens zie je het echt en je hele bed ruikt naar kokos.

1 like