Zelfbruiner

Hoe ziet hij eruit nu?

8fbe1a48e454688a74146c9a731b29aa5dac3190_1_375x500
Met oprechte excuses aan degene van wie ik deze foto hier ergens heb gejat als ie weg moet roep maar.

4 likes

Check! Morgen maar even naar de Kruidvat :grin:

Ik gebruik the water van tan Luxe. Kost wat maar werkt super! Heel natuurlijk

Ik weet dat het super duper slecht voor je is etc. etc. Maar zijn hier mensen die ervaring hebben met een gezichtsbruiner? Als in echt zo’n ding:

Nav de hype hier heb ik ook besloten de summer bronze in te slaan! Ik heb hem net gesmeerd en zag al gelijk een enorm verschil. De geur is ook lekker en niet te sterk! Morgen in het daglicht nog eens even kijken of het werkelijk zo mooi en egaal is.

Hahaha! Ik heb ook eindelijk de welbekende Kruidvat summer bronze. Hij ruikt veel beter dan Dove, en hij trekt lekker snel in. Maar wederom vond mn vriend weer dat ik naar eten rook. Naar een versgebakken cake om precies te zijn :joy: :joy: hij was ook echt een beetje teleurgesteld dat ik niet echt een cake had gebakken en dat ik een stukje mee had genomen naar de slaapkamer (like, wtf?! :face_with_raised_eyebrow:)

7 likes

Net voor het eerst in mn leven zelfbruiner gebruikt, deze:

2 laagjes op mn armen en 3 laagjes op mn benen maar ik zie er echt bijna niks van? :woman_shrugging:

@Eddie @Krabsalade Ik heb hem uiteindelijk 5 uur laten zitten en toen afgespoeld, je ziet het een heeeel klein beetje nu. Hij hoort inderdaad ook een beetje instant te zijn, heb ook al veel filmpjes gekeken over mensen die deze gebruiken en daarbij zag je meteen effect. Volgende keer maar nog meer opsmeren
 Ik had dus al 3 laagjes op m’n benen, durfde niet meer erbij te doen, volgende keer dus maar wel :sweat_smile:

2 likes

Oh shit hahaha :joy: Bij mij ziet ie er nog prima uit.

Oh en gelukkig heb ik ook totaal geen vlekken, daar waarschuwde iedereen me voor.

Ja dat had ik ook bij die handschoen! Had hem ook weer aan elkaar gelijmd, maar dat was geen succes :sweat_smile:
Ik heb sinds een tijdje de handschoen van Bondi sands zelf, en is echt een wereld van verschil met het gemak van aanbrengen en gelijkmatig eindresultaat, misschien een tip mocht 'ie het bij jou ook niet lang volhouden @Crystalfire

3 likes

Zouden jullie de dark of light aanraden van Bondi Sands mousse? Ik neig gewoon naar de donkere, ben bang dat ik met de lichte niet voldoende resultaat krijg.
(Ben wel blond en best licht)

En hoe brengen jullie het in je gezicht aan? Gewoon met je vingers of ook met die handschoen?

Goede tip, Thanks! Ben benieuwd naar de handschoen. Ben best een ervaren zelfbruiner, 1x eerder een handschoen gebruikt en vond dat toen niet fijn omdat ik niet goed kon voelen hoe dik ik het erop deed, maar heb ook niet eerder gewerkt met een zelfbruiner die direct een bruine kleur geeft.

Inderdaad dark, ben zelf ook spierwit en de kleur is natuurlijk bruin. Het maakt bij mij geen verschil of ik het 1, 2 of 6 uur laat inwerken. De kleur is hetzelfde. Als je het wat donkerder wil hebben kan je na 1 uur intrekken een tweede laag aanbrengen, dat werkt wel. Zelf vind ik de tweede dag de kleur het mooist, heb het idee dat het nog langer door ontwikkelt na het afspoelen.

Gebruiken jullie de normale foam of de express?

1 like

bestaan er eigenlijk zelfbruiners zonder die eten/koekjes-geur? vind ik namelijk heel vies (en m’n partner ook)

Ik heb die van de Rituals en die is geweldig!! Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat :star_struck:

Ik vind deze echt fantastisch voor deze prijs. Je mengt hem met je dagcreme. Alleen moet ik wel echt veel minder dan de geadviseerde hoeveelheid gebruiken.

1 like

Haha na al deze verhalen ga ik donderdag ook de Bondi Sands scoren. Ben heel benieuwd!

1 like

Ik stond vanmorgen 8:30 in de Etos en alle schappen waren leeg. Dus direct op douglas.nl besteld