Zelfbruiner

Oh goeie! Ik wilde sowieso al naar de Douglas, maar dan ga ik hem ook maar even bestellen inderdaad. Heb zondag een festival waarvoor ik wel een kleurtje kan gebruiken haha.

2 likes

Is die handschoen van Bondi Sands fijn? Want heb er nu 1 van een ander merk, maar die is helemaal gescheurd aan de zijkant.

Ja! veel fijner dan die goedkope die je bijvoorbeeld bij kruidvat krijgt.

1 like

Ik ben ook geinfluenced inzake Bondi Sands. Vaarwel glow-in-the-dark-benen! (Hoop ik.)

1 like

Weet iemand hoe lang dit houdbaar is na opening? (Collistar Magic Drops voor het gezicht)

Vorig jaar gekocht en maar 1x gebruikt, en ik wil het dit jaar weer gaan proberen. Het kostte €30 dus ik zou ervan balen als het niet meer bruikbaar zou zijn.

1 like

Staat er geen M op met een nummer? Als het niet stinkt of qua textuur raar is geworden zou ik het gewoon gebruiken hoor.

1 like

Ja er staat 12M maar ik hoor altijd dat dit bij veel producten overschreden kan worden, omdat ze dat er soms gewoon op zetten omdat ze willen dat je weer een nieuw product koopt. Ik heb zelf met andere producten ook gemerkt dat het gewoon langer gebruikt kan worden, maar durfde het met zelfbruiner niet direct aan :sweat_smile:

Het is 50ML concentraat dat ik sowieso niet in een jaar zou opmaken, dus als de houdbaarheid echt 12M zou zijn, zou dat wel zonde zijn.

Ja dat potje geeft de tijd aan dat de producten zeker kan garanderen dat het nog goed is, maar 9/10 keer is het veel langer houdbaar! Kun je niet een stukje testen in je nek ofzo?

1 like

Ik durf het niet te testen in mijn nek, ik ben heel wit en je ziet het al gauw zitten. Vorig jaar ging het de eerste keer fout… Ik probeer het anders wel ergens anders op mijn lichaam :joy: Dankje voor je reactie in elk geval. Mocht het fout gaan dan kom ik hier wel even mensen waarschuwen.

Ik heb ook bondi sands. De gradual tanning milk (die blauwe fles) gisteren met de handen ingesmeerd en zie op 1 plek wel een oneffenheid dus dat is jammer maar vandaag de handschoen en de facial tanner gekocht en aanbrengen met de handschoen gaat een stuk gemakkelijker en hoop egaler.
Zijn mijn eerste zelfbruin producten dus durfde de foam nog niet aan maar die ga ik binnenkort ook kopen als dit goed bevalt :slight_smile:

2 likes

Ik heb de grotere verpakking magic drops voor het lichaam en die gebruik ik nu denk ik al 3 à 4 jaar! Het ruikt nog steeds normaal en de substantie is ook niet anders geworden. De kleur blijft ook nog mooi, dus ik gok dat jouwe ook wel wat langer mee gaat!

2 likes

Goed om te horen, dank je wel!! :blush:

1 like

Heeft iemand deze al gebruikt? Is nieuw, zie er veel over voorbij komen op de Instagrampagina van Bondi Sands. Deze hoef je niet af te wassen dus lijkt me wel chill! Gebruik normaal dark dus ben benieuwd of de kleur vergelijkbaar is.

2 likes

Heb net m’n benen en armen ingesmeerd met de kruidvat zelfbruiner, hopelijk wordt het niet te vlekkerig. Heb ook een heel klein druppeltje met m’n nachtcreme voor gezicht gemengd dus ben benieuwd!

1 like

Is er toevallig iemand die deze al geprobeerd heeft? Ik ben altijd te lui om het af te spoelen, met als gevolg dat alles wat ik aanraak oranje wordt, maar goed daar ben ik aan gewend geraakt. Ben heel benieuwd hoe deze is!!

1 like

Ik heb sinds kort dat de zelfbruiner zich een soort van ophoopt onder m’n oksel en hele gekke vlekken geeft. De rand van m’n oksel is echt donkerbruin en m’n oksel zelf gevlekt. Heb wel gescrubt zoals altijd, dus dat is het niet denk ik. Het lijkt daar ook muurvast te zitten dus iedere keer als ik weer zelfbruin komt er een nieuw laagje overheen. Ziet er niet uit als je topjes aandoet :neutral_face:

Dit is echt de beste die ik ooit geprobeerd heb. Prijzig, maar echt foolproof in gebruik

Ik heb dit op de overgang tussen voet en scheenbeen. Voet blijft soortvan wit (ook door schuring van schoenen?) maar op die overgang wordt het vlekkerig. Zelfs als ik voor het zelfbruinen die plek insmeer met bodylotion. Zo irritant en ben er nog niet helemaal achter wat ik moet doen om het te voorkomen.

2 likes

Ja inderdaad, heb het laatst ook met bodylotion geprobeerd maar dat helpt niet. Echt kut want het ziet er zo gek uit.

Zie idd dat mn foto wazig is. Excuses! Het is deze

2 likes