Zomertopic

Jaaa lijkt me echt zo saai, love seizoenen.

2 likes

Ik heb morgen een dag vrij genomen, komt zo chill uit :sun_with_face:
Ik ben onderweg met de trein dus heb m’n vriend opdracht gegeven wijn koud te leggen en kan nog tot zonsondergang de zon in in de tuin :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Wat een heeeeerlijke dag. Heb net lekker een uurtje liggen pitten in de hangmat in de zon. :orange_heart::sunny:

9 likes

Heerlijk verjaardag buiten gevierd.
Wij lekker taart eten in het gras. De kinderen in het zwembad/op de trampoline.
Heeeeeeerlijk zonnetje met een heerlijk briesje.

3 likes

Zomerkleding :heart: Ik geniet er zo erg van om niet allemaal irritante lagen te hoeven dragen. Ik zat te denken hoe lang ik al geen lange broek aan heb gehad en ik kan het me niet herinneren, hopelijk kan ik dat nog even volhouden :sunny: Ik vind blote benen gewoon zo comfortabel. En fietsen met blote benen en dan zo die wind langs je benen voelen :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ja dit! Heerlijk.
En mijn hoofd lijkt 100 kg lichter met dit weer (of dat komt omdat ik vakantie heb idk) :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ooo jongens zulke avonden 🩷 Heb net pizza gehaald en die in het park opgegeten en de hele dag zo lekker buiten geweest. En het idee dat het de komende dagen nog zo blijft en dat ik dan na werk nog kan gaan zwemmen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Ik hoop ook dat het nog een beetje bijtrekt en het toch langer mooi blijft hahah

11 likes

Jaa ik ga morgen ook uit werk straight to the park, nu al zin in

1 like

Zomerregen ruikt zo lekker ook he. Het regent hard nu en ik steek steeds even mijn hoofd uit het raam om te ruiken

6 likes

Ik volg een paar herfst-influencers op instagram, omdat ik een tijd terug ~meer met de seizoenen wou leven~ en (sorry dit is vloeken in de kerk) de aesthetic ook wel heel leuk vindt.

Maar die beginnen al op 1 augustus - DAT IS NOG HOOGZOMER!!!

Anyway heb echt genoten van de warme zomerdag vandaag :smiling_face_with_three_hearts: speciaal voor vrij genomen en heerlijk de hele middag bij het water gezeten met een boek.

5 likes

Hebben jullie ook zo genoten vandaag? :blush: Wat een heerlijke zomerdag nog!

10 likes

Aankomend weekend lijkt toch echt het laatste mooie zomerweekend te worden :cry:
Hebben jullie nog leuke plannen?

1 like

Nog 1 weekendje de zomer vieren op Texel!

Daarna ben ik klaar voor de herfst

2 likes

Nachtje kamperen! Hoop wel dat m’n nieuwe tent binnen is maar ik vrees van niet.

Lekker zwemmen met mijn dochter vanmiddag. Zoveel zin in!!!

1 like

Ik geniet er zo ontzettend van om aan zee te wonen en al helemaal in de zomer! Gewoon even tussen m’n werk door een duik nemen en zelfgemaakte ijskoffie drinken. Ik wil niet dat het voorbij gaat die zon en warmte.

21 likes

Ik ging 4 september op vakantie en toen was het hier ook nog wel lekker weer, nu weer terug van 30+ graden en het is ineens herfst? :sob: ik zit nog helemaal in de zomer modus nu

Hahaha ja love it dat bijna iedereen het vorig weekend over de laatste zomerdag had en mensen helemaal extatisch werden van het idee dat de herfst begonnen is

Nope :smile:

5 likes

Oh dat zou ik echt top vinden! Hopelijk is dat niet weer zo’n voorspelling wat steeds vooruit schuift en nooit gebeurt.

6 likes

Oooo ik hoop het zo! Gisteren 10x natgeregend en kon vanochtend m’n bed niet uitkomen door hoe donker en koud het was, ik ben hier nog niet klaar voor

4 likes