Zomertopic

Ik geniet echt zooo erg :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit weer echt :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: Sproetjes op mijn gezicht, sproetjes op mijn armen, buiten zwemmen, buiten fietsen, op het balkon zitten met een kopje koffie, op mijn blote voeten door het huis lopen de hele dag, echt ik leef helemaal op

11 likes

Het is nog zo licht buiten🄰

6 likes

Ik hou zo van zomerfruit. Nectarines en kersen uit eigen tuin :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ik word daar zo gelukkig van

8 likes

Nectarines brengen me echt terug op de camping in Frankrijk met mijn ouders. Dat voelde echt als exotisch fruit met de appels/peren/bananen die we normaal thuis kregen.

5 likes

Lekker baantjes gezwommen :sunny:

Jammer dat het maar een paar dagen zo mooi is :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja ik vind het bijna onwerkelijk dat het straks weer regen/kouder is na deze dagen met zulk mooi weer.

Ik prop ze ook helemaal vol met leuke dingen moet ik zeggen en alles gaat gewoon 100x makkelijker en chiller dan met die rot regen steeds.

6 likes

Vorig jaar hebben we onze tuin opgeknapt en het is nu zooooo heerlijk hier!! Lekkere schaduwplekken, fijn zitjes, echt genieten!

12 likes

Op werk kan ik geen korte broek aan en nu heb ik lang weekend dus heb net heerlijk langs de Vierdaagseroute in de zon gezeten, vrienden aangemoedigd en toen op de fiets naar de ijssalon. Heeerlijke middag gehad en nu staan de biertjes koud voor het stappen vanavond en het allerbeste aan het weer vandaag vind ik nog wel dat ik vanavond dus geen lange broek hoef aan te doen :star_struck:

8 likes

Zo’n avond als deze heb ik echt zo lang op gewacht :heart: echt perfect gewoon nu

5 likes

Ik heb deze stoel 7 jaar geleden gekocht maar toen had ik geen buiten. Heel lang bewaard maar niet echt gebruikt. En nu hebben we een tuin en het is zo geweldig. Ik zit er echt regelmatig savonds in met een boek of m’n telefoon. Hij staat ook helemaal achter in de tuin en daar lijkt m’n tuin veel groener dan die eigenlijk is.

22 likes

Deze slome dagen heerlijk :sunny:

3 likes

Het was rond 12 uur vannacht nog steeds 20 graden :heart:

Wat een heerlijke dag vandaag :smile: gewoon lekker in de tuin geweest de hele middag, echt fijn.

3 likes

Hier ook heerlijk in de tuin gezeten vandaag en gisteravond ook lekker een boek gelezen in de tuin.
Vanmiddag mijn kind natgespoten met de tuinslang en daarna lekker samen waterijsjes gegeten. Straks onweer hier, maar dat vind ik niet zo erg als het morgen ook maar zomer blijft.

1 like

Ik heb zo genoten vandaag. Lekker met vrienden bij het water gezeten en naar bootjes en mensen gekeken. En iedereen is gewoon zoveel vrolijker door dit weer :heart:

2 likes

Ik dacht dat het morgen ook nog zo warm zou zijn, maar dan is het weer 5-10 graden kouder :cry::cry:

Gelukkig vandaag lekker genoten in de tuin en straks nog even op een terrasje in de stad!

2 likes

Of er zitten meer herfstliefhebbers hier, haha.
Wel hele mooie beplanting in jouw tuin @tuula 🩷, ga het gebruiken als inspiratie voor onze eigen tuin. Die is al mega groen, maar wil het een beetje meer van deze tijd maken.

Wat een heerlijke dag was het vandaag :sun_with_face:! De luchtvochtigheid is duidelijk nog niet zo hoog en dat maakt het echt zo lekker buiten vind ik.
Genieten!

5 likes

Echt heerlijk vandaag.

Ik vind deze dagen dat de temperatuur zich zo opbouwt zo mooi, koel en fris in de ochtend en dan warm en dan weer koel en fris in avond/nacht.

De vele kleuren groen in het bos zijn ook zo mooi.

Echt fijn om van alle seizoenen te kunnen genieten :sparkles:

22 likes

Helemaal eens hiermee! Ik zou ook niet in een land kunnen wonen waar elk seizoen hetzelfde is. Die verandering is juist zo mooi.

2 likes