Zomertopic

Oh nee daar kan ik me niets bij voorstellen!

1 like

Yess mn favo! Heb ook chamoy saus met tajin ook lekker.

1 like

Oh dit klinkt lekker, ik ga het proberen.

Ik had dit weekend ook zo’n chille ‘salade’: watermeloen en komkommer met chili-limoenzout (chilivlokken, geraspte limoenschil, 1 tl zout en een paar eetlepels suiker mengen). Dit wordt echt mijn zomersnack, vet makkelijk en snel ook

5 likes

wat is jullie favoriete ijskoffie recept? Ik heb nu koffieijsblokjes met een shot espresso, wat amandelmelk (de barista was op) en monin hazelnootsiroop maar vind het nog niet super!

Nee bij kelly expat ofzoiets haha in utrecht. (Zit ook in dengaag en nog ergens)

@max frape ofcourse. Of freddo cappuchino

Vietnamese ijskoffie, met gecondenseerde melk.
Of gewoon koude koffie met ijsklontjes, als ik in een saaie bui ben en niet de hele tijd zoete zooi mag van mezelf.

Sinds een paar weken ook in Rotterdam @pastelzwart

1 like

Hier geeft de app in die week 31 graden. Dan is het kinderfeestje van mijn kind (op het strand) dus beter niet zooo warm :hot_face:

Gister voor het eerst heel de dag op mijn nieuw ingerichte balkon gechilld, zo heerlijk!

6 likes

Ik vind het zoooo fijn om op zo’n avond als nu met de raampjes naar beneden met chille muziek een stuk te rijden. De lucht en het licht zijn zo mooi. Echt m’n favoriete avonden dit :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Oké niet het mooiste ijsje, maar fucking lekker. Ben echt onder de indruk van mezelf. Die zwarte puntjes zijn van de passievrucht, geen schimmel :thumbsup:

8 likes

Wat zit er allemaal in?

1 like

Mango en passievrucht (en een beetje slagroom, citroensap en witte basterd suiker)

3 likes

Ziet er lekker uit

Omg wat een heerlijke smaak ook, waar heb je die vandaan?

Deze avonden zijn echt mijn favoriete avonden :heart: loom van het zwemmen en de wijn heel lang buiten zitten, kon dit maar eeuwig duren

8 likes

Ik ben echt jaloers op jouw tuin. Zo knus!

Ik begreep ergens hier/insta dat er al heel wat kunstgras vervangen is door een mooie border! Niet alles tegelijk :smiley:

6 likes

De zee kan echt een soort reset doen he als je mentaal slecht gaat. Heerlijk :heart_eyes: ik hoop dat je zo nog even kunt en weer lekker gaat genieten!

Frape met vanille ijs is echt mn favo nu.

@kali aan het water liggen is zo heerlijk. T geluid van de zee en de wind en de blije mensen heerlijk!

2 likes