Zomertopic

In jouw stad heb je die leuke strand tent aan de haven ( als die er nog zit) ooh daar wil ik nu zijn haha.

Ooh wat stom zeg!

Ik woon in Den Haag dus ook dichtbij het strand maar ik durf in NL niet in de zee te zwemmen :laughing: echt dom maar ik mis gewoon een leuk buiten zwembad. En in Amsterdam bv heb je overal pierebadjes. Dat lijkt me zo chill (ook met kind).

1 like

Jaa zo heerlijk dit. Lekker vroeg op om te sporten en boodschappen te doen. Smiddags lekker dutje doen en dan savonds weer de hort op.

2 likes

Ik heb gisteren ook pas voor het eerst buiten gezwommen, in de avond, echt zo heerlijk vind ik dat!! Moet dat veel vaker gaan doen. Helemaal rozig van de wijn en de zon een beetje dobberen terwijl de zon ondergaat. Ik heb ook heerlijk geslapen daarna

4 likes

Ik heb gisteren de hele dag gezwommen/in de zon gelegen, toen uit eten met een vriendin en ‘s avonds Dirty Dancing gekeken (ultieme zomerfilm if you ask me)
Zo’n fijne dag :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik moest afgelopen anderhalve week in het binnenland van Frankrijk zijn voor mijn werk en het was zo heet en zo weinig plekjes waar je lekker kon afkoelen. Vandaag weer naar m’n huisje aan zee en ik waardeer het nu nog meer dat ik op zo’n fijne plek woon als het warm is. Ik hoop dat het vanmiddag nog warm en zonnig is dat ik nog even een duik kan nemen in de zee.

3 likes

Oeh hier heb ik nu ook helemaal zin in. Profi voor elkaar met die inflatable koelbox ook.

Ik was vanochtend, voor de drukte, op het strand met de jongste. En het was zó lekker. Rustig en die zeeruis en lucht :heart_eyes:. Het liefst had ik me geïnstalleerd voor de hele ochtend en af en toe een duik genomen in de zee, maar dat ging niet haha.

4 likes

Oh ameland is geweldig! Veel plezier daar :sunny:

2 likes

Oh grappig, hebben we toevallig gisteren ook een paar nachten geboekt. Maar ik vind mezelf zo geen type om naar een waddeneiland te gaan hahaha.

1 like

Weet jij wel waar dat ligt?

Ja vlakbij brabant toch, daar ken ik alles jwz

1 like

Wat ik ook heerlijk vind is in de avond naar huis fietsen je komt terug van iets leuks bent nog helemaal blij en dan is het een beetje fris op de fiets zodat je wat afkoelt van de warme dag. Heerlijk.

8 likes

Kijk hoe goed jouw stokrooszaden het in mijn tuin doen! Ze staan samen met zonnebloemen verspreid door heel mijn tuin, heel blij mee.

10 likes

Omg bestaat dat? Ik word de hele tijd zo onpasselijk van een boom hier die naar sperma ruikt maar ik dacht dat ik me aanstelde

2 likes

Ja gatver. Het is ook in een speeltuin en ik kan daar gewoon lichamelijk niet zijn

Ik heb vanmorgen in het buitenbad baantjes gezwommen, geeft ondanks de regen toch een soort zomers gevoel
Ik vertik het echt om binnen te zwemmen eind juli

4 likes

Ik wilde in juni mn huis eens grondig onder handen nemen maar toen werd het ineens zo plakkerig warm en dan heb ik al helemaal geen motivatie om iets te doen :sweat_smile: Dat dan ook het zweet al op je rug staat als je 1x de trap af loopt.

Dus ik heb nu de illusie dat ik komende week met het slechte weer wel gemotiveerd ben de boel eens van onder tot boven schoon te maken etc. Maar eerst zien dan geloven vrees ik

Zomer mokken kopen. Naar de tk maxx gaan om wat pompoenen om te stoten.

3 likes