Nou dit topic kunnen we ook wel opdoeken Jezus wat deprimerend dit weer. Was voor mijn gevoel net uit mijn winterdip en betrapte me vanochtend op de gedachte dat ik uitkijk naar volgend jaar mei omdat het dan weer voorjaar is?? Vreeeeeselijk
Ik zie in ieder geval voor hier ook vanaf volgende week woensdag geen regen meer en 24+ graden Let us pray
Ik heb gister even tussen de buien door gefietst zonder jas en dat gaf me toch even dat zomer gevoel. Ondanks dat het grauw was.
Laat dat nou net de dag zijn waarop ik een weekje met mijn vader op vakantie ga met zijn boot in Nederland.
Ga ik naar buiten⊠zonder jas??
Jaa ik heb vandaag gewoon op mn tshirt in de zon gezeten! En had een spijkerjas aan op de fiets maar dat was eigenlijk te warm
Ik heb vandaag ook eindelijk weer lekker in de zon kunnen zitten in de tuin. Komende dagen lijkt het ook boven de 20 graden te blijven en weinig regen, yesss
Zo heerlijk toen ik vanochtend vroeg naar mn werk ging. Zon heerlijke zomer ochtend. Ik had echt weer het gevoel van jeej de zomer begint.
De was is nu zoveel makkelijker te doen. Alles is snel droog dus je kan achter elkaar doorwassen ipv wachten tot er weer ruimte is.
Gisteren was het hier teleurstellend. Maar vandaag eindelijk ook mooi weer. Mijn ligstoel eindelijk weer naar buiten gesleept, ijsje erbij Ik hoop dat we nog meer van zulke dagen krijgen.
Ik ook heeerlijk gezwommen vandaag
Ik hoop dat het ook daadwerkelijk zo gaat zijn. Maar het is de afgelopen maanden zo vaak bijgesteld naar beneden, dat ik niet meer durf te hopen.
Ik ben zo blij dat we toch nog een beetje zomer hebben Soms vergeet ik een beetje dat ik echt een zomermens ben, maar ik voel gewoon dat er iets âaanâ gaat en ben een leukere versie van mezelf. Mijn doel is de komende week zoveel mogelijk te zwemmen. Werk kan wachten hoor
Dit is echt genieten!! Lekker met mijn vader op vakantie op de boot en heel de dag door zwemmen
Als het over dag zo heel heet is vind ik het heerlijk om koud te douchen. En dan zo savonds lekker fris voelen.
En dan lekker veel wit dragen om nog bruiner te lijken.
Ja zoân lekker gevoel is dat! Ik ga nu op vakantie elke avond na het eten nog even zwemmen, dan nog in de avondzon liggen en voordat ik ga slapen lekker koud douchen en dan helemaal rozig met nat haar in bed
Echt naar dat het alweer zo vroeg donker is ik moest net het licht aan doen, zat al helemaal in het donker binnen.
Ik ben hier echt niet klaar voor
Moet ik straks ook weer mn daglichtlamp en vitamine d tevoorschijn halen echt de hel