Zomertopic

Ik vind vroeg donker alleen fijn op vakantie. Maar in het dagelijkse leven volkomen ruk. Zeker doordeweeks dan zie je als je werkt helemaal geen daglicht meer.

2 likes

Yesss

5 likes

Koud water als je uit de zee komt is het lekkerste water ooit.

2 likes

Precies nu ik weer begonnen ben met werken en na 6 weken rotweer :rage: maar wel lekker natuurlijk

Jongens, wat was het heerlijk zomers vandaag en de vooruitzichten voor volgende week zijn ook zo goed!

4 likes

Yes, heerlijk! Ik kan er met m’n hoofd niet bij dat het nu alweer september is, dus dit helpt een beetje :grin:

Yaaaas sgatte, nog een weekje zomer :two_hearts:

12 likes

Die zon maakt me zo intens gelukkig. Ookal ven ik echt niet heel de winter depri ik ben nooit zo gelukkig als in de zomer

6 likes

Jaa ik ben ook helemaal gelukkig! Heb zelfs al buiten gezwommen gister (na een fietstocht waar ik het warm van had, anders was het wel nog net koud geweest). Zo fijn om een beetje buiten te kunnen leven :orange_heart:

En ik begon echt alweer op te zien tegen de winter omdat iedereen het al over de herfst had (begin september :sob:) en met een zonnetje lukt het ook veel beter om die zorgen een beetje naar achter te schuiven

8 likes

Genieten weer! Ik ga straks m’n sup opblazen en elke avond even de zee op. Laatst had ik met m’n vriend avondeten gemaakt en op de sup drijvend gedineerd :stuck_out_tongue:

18 likes

Ohh wat heerlijk! Lijkt me zo fijn om dicht bij zee te wonen :two_hearts:

1 like

Sinds ik verhuisd ben leef ik ook in een soort droom.
Het is inderdaad zo ontzettend fijn om aan zee te wonen.
Maar jij werkt nog op het strand toch? :smiley:

2 likes

Ik vind het zo knap dat mensen kunnen suppen op de zee. Zag dat in griekenland ook veel. Ik kan niet eens normaal recht zitten in een boot.

2 likes

Ik ben een zittende supper, staand suppen op zee is vind ik niet zo fijn omdat er altijd wel deining is. Maar als je niet recht kan zitten op een boot, dan zal dat met zittend suppen ook niet zo goed gaan denk ik haha.

2 likes

Ah, dat dacht ik. Snap ik wel dat je het af en toe mist. Wel lekker werksfeertje daar volgens mij.
Leuk dat je wil sparen voor een camper en hond! Kan het je alleen maar aanraden haha.

Ja, ik had dat bij m’n vorige huis ook dat ik het net te veel moeite vond om met sup en alles naar zee te gaan. Ik deed het wel af en toe, maar vond het wel een gedoetje met al die spullen. Maargoed, het blijft ook chill om op fietsafstand van zee te wonen! Toen ik voor het eerst in DH kwam wonen in het centrum, voelde het al zo magisch om met de fiets naar zee te kunnen.

Ons huis is al heel leefbaar! Maar nog niet af, er moet nog wel het één en ander gebeuren. Zo hebben we bijv. nog steeds geen deuren binnen. Nog wat afwerkingen zoals plinten enzo. En we willen heel veel meubels zelf nog op maat gaan maken omdat ons huis beetje gekke hoekjes heeft. Maar dat is het fijne van een koophuis, dan kan je daar echt moeite voor doen om het helemaal eigen te maken.

2 likes

Heerlijke avonden zo buiten :smiling_face_with_three_hearts: Het licht is niet zo scherp meer maar de temperatuur nog perfect

3 likes

Het is 22:40 en ik zit nog steeds buiten, tussen het geluid van de krekels :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Heerlijk een boek lezen met een ijsje erbij! Ik geniet ontzettend van dit lekkere weer nog. Nu kan ik nog mijn zomerkleding aan en genieten van zomers eten zoals watermeloen, ijsjes en salades. In de herfst/winter heb ik daar minder zin in en ik heb altijd het idee dat het maar zo kort zomer is in NL. Ik neem het er nog van :sunny:

8 likes

Ik vind het nu zulk heerlijk weer omdat het lekker afkoelt savonds. Dus overdag lekker genieten en savonds goed slapen.

10 likes

Ja ik vind het ook echt fantastisch. Ultiem genieten deze week.

3 likes