Zomertopic

Ik heb vandaag heerlijk aan een strandje gezeten met een vriendin. Het was lekker druk maar niet lawaaierig. Iedereen was gewoon knus zn eigen ding aan het doen. En maakte allemaal leuke praatjes met andere mensen. Er waren mensen op jetskies en andere kwamen ineens met hun boot aan de kant chillen. Hele fijne zomer vibe. Nu mn allerlieverlings moment lekker loom naar huis fietsen.

9 likes

:heart_on_fire: Om 20.00u een uur wandelen met de hond in je korte zomerjurkje en het nog steeds lekker warm hebben, met mooie luchten.

:broken_heart: Vier muggenbulten rijker verdeeld over twee knieën.

19 likes

Zo fijn vind ik deze ochtenden in het weekend, koffietje in de zon op mijn balkon. :heart: Gisteren zonder jas ook nog een fijne avondwandeling gemaakt terwijl het nog heel zacht was buiten. Vrees dat het na dit weekend wel echt een beetje gedaan is…

8 likes

Ik ben ook zo blij met het mooie weer :grin: Ik ben echt nog in ontkenning dat de herfst eraan komt.

3 likes

:eyes:

Fietste net naar huis in het zonnetje, voelde me gelijk vrolijker

3 likes

Ik heb nog lekker een ijsje gegeten op het terras. Ik word ook echt vrolijk van dit weer :grin:

1 like

@kali sgat, op een schaal van 1 tot 10, hoe hard heb je genoten vandaag?

WAT EEN HEERLIJK WEERTJE WEER VANDAAG HÈ

13 likes

Omg dit weekend is het nog n keertje mooi

:sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny:

10 likes

Oh jammer zeg, weer geen dekentjes!

3 likes

Picknickkleedjes in het park 🫶🏼

6 likes

En mokken thee om lekker je kouwe handjes omheen te klemmen

1 like

Stiekem ook wel fijn dat de verwarming ook nog niet anytime soon aan hoeft :money_with_wings:

2 likes

En nu worden we weer verplicht om dingen te doen en naar buiten te gaan!

1 like

prachtig

3 likes

Diiit! Ik haaat het. Zit ik helemaal opgepropt in mn jas omdat ik anders sterf van de kou.

2 likes

Wat een ellende, ik heb ook zo weinig energie
Echt bijna elke dag denk ik “oh vanavond kan ik nog dit en dit en dit doen” en eindstand lig ik op de bank series te kijken en ga ik vroeg in bed liggen omdat het daar ten minste warm is

5 likes

Schijt irritant! Dan wordt het te warm en gaat je trui kriebelen, je shawl zit voor je mond dus je bril beslaat. Je kunt niets pakken omdat je monsterlijke handschoenen aan hebt. Lente please.

1 like

Mijn grootste hel op dit moment: een coltrui met een jas en dan boodschappen doen o.i.d. Echt ik heb het gevoel dat ik STIK dan

4 likes

Jaaaa ik kan m’n signature-hoops niet meer dragen omdat ze de hele tijd lelijk opzij gaan staan door m’n sjaal :weary: