Zwangerschapskleding inspiratie topic

Heel veel afgeprijsde positie- en voedingskleding

Dit is een goede deal :smile:

€3 ipv €89,99

3 likes

Shit die jas is uitverkocht. Heb wel nog de korte donkerblauwe versie voor 8 euro kunnen bemachtigen haha. En nog wat andere dingen in m’n mandje gesmeten voor het najaar straks!

1 like

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en ik heb echt kledingcrisis. Ik zie nergens leuke zwangerschapskleding… en als ik het vind is het vaak te groot of te wijd, ik draag maat XS en ben maar 1.60 m wat ook vaak niet helpt. Hebben jullie tips voor leuke merken?

Ik draag eigenlijk vooral ‘gewone’ kleren en dan in een maat s. Alleen dat zijn vooral zomerjurken. Ik merk dat ik voor nu, dit tussenweer ook wel een beetje een crisis heb. Vooral leggings met shirts.

En ik raad nog steeds deze broek aan. Ik ben nu 28 weken en pas hem nog steeds! Deze heb ik wel in xs genomen. Misschien zou jij een klein beetje van de lengte af moeten halen maar ik ben niet veel langer. Met een shirt of een blouse erop vind ik het leuk staan!

4 likes

Dankjewel voor de tips! Die broek heb ik in het blauw ook nav een tip van hier! Die zit idd heerlijk haha

1 like

Heb je dan niet zo’n elastieke band in je buik staan?
Dat heb ik nu bij m’n gewone flared legging van America Today… en dat zit zo naar.
Ik zie ook telkens die soort leggings voorbij komen. Lijkt me heerlijk, maar kun je dat echt tot over je buik trekken? En heb je dan geen elastieke band in je buik staan haha?
Ik ben wat sceptisch :rofl:

2-DD45332-4631-4745-8825-9-D8173-B4-C74-C

1 like

Ik ben hier ingetrapt, maar is met een dikke buik echt niet relaxed. Kon hem fijn aan tot 24 weken oid, en daarna in de kraamweek weer. Hij kwam idd niet over mijn buik en dan had ik nog een vrij kleine buik.
En het is sowieso kutkwaliteit, dunne stof, etc.

2 likes

Ik heb zo eentje maar dan van Supermom en die komt echt tot mijn middenrif als ik m nu met bijna 24 weken helemaal optrek. Kon m eerder in m’n zwangerschap ook aan maar dan aan de bovenkant omrollen.

4 likes

Ja maar die is dus echt met buik band - dus dat vertrouw ik wel.
Maar wat @Fredje zegt- haha fijn dat je mij nu kan behoeden dan 🫠

1 like

Ik heb een paar zwangerschapsjurkjes gekocht maar eigenlijk ben ik meer tevreden met een “normale” jurk en dan eventueel een maat groter. Wel ben ik superblij met de Oysho legging!

2 likes

Het verschilt natuurlijk per buik. Maar als ik hem nu aan heb, komt hij net boven mijn navel, en dat is dus zonder zwangerschapsbuik. Zit nog wel rek in de stof, maar voor mij was dat dus niet voldoende.

3 likes

Ja, denk idd dat er erg veel verschil zit tussen de broeken!

Nee! Ik vind die band van de broek van de costes heel zacht ofzo? Hij is ook best wel breed. Ik kan hem in ieder geval een hele dag aan zonder irritatie!

Ik heb trouwens ook zo’n flared. Een gewone broek van hip voor de heb. Ik heb deze gekregen van een collega in een maat m, terwijl ik normaal maat xs heb en kan deze hoog optrekken dus zit ook prima met mijn buik. Wel had mijn collega al een stuk van de onderkant gehaald (allebei ongeveer even groot).

Over irritatie gesproken… ik heb 2 voedingsbh’s van de h&m gekocht na positieve reviews maar ik vind het niet lekker zitten. Maar ik denk dat, dat bij elke bh zo gaat zijn? Omdat die band tussen mijn buik en onderkant borsten in gaat zitten. En ook al zitten er geen beugel in, het zit toch oncomfortabel.

Maar als iemand toch nog een tip heeft?

1 like

Dit chill pak is echt relaxed

2 likes

Heeft iemand hier toevallig een tip voor een tuinbroek (lichtblauw denim, maar ook andere stoffen ben ik allang blij mee!) die echt daadwerkelijk lekker zit in je zwangere buik ook in 3e trimester in past? Ik heb geprobeerd van H&M en C&A, die vond ik heel oncomfortabel en strak. En op andere webshops zie ik ook vooral modellen die weinig stretch lijken te hebben of met slechte reviews.

Ik had ooit een grijze denim van Asos Maternity waar zelfs mijn tweelingbuik met 38 weken nog in paste. Misschien dat die er nog is of tweedehands te vinden is

2 likes

Ik vond een van Seraphine heel fijn.
https://www.seraphine.com/nl-nl/search/?q=Tuinbroek

Ja die heb ik ook @Bambam

3 likes

Iemand tips voor broeken in maat 44?

De broeken van mijn vorige zwangerschap waren allemaal maat L en pas ik niet meer. Dus moet alles nieuw :sob: Maar paste laatst een XL bij de H&M en die was weer super wijd? Al denk ik dat dat gewoon niet klopte.

Ben vooral opzoek naar een paar spijkerbroeken.

Noppies heeft lengte- en breedtematen en gaat tot maat 33 dacht ik.

2 likes