Bedankt voor jullie tips. Ik ga vinted afstruinen
Misschien kijken voor bijv. Een leuke glitterblazer? Pas ook met een grotere buik en zou je eventueel na je zwangerschap ook nog aan kunnen.
En van die glitterbroeken met elastiek, bijvoorbeeld van Guts&Gusto? Die ga ik voor kerst kopen, ben dan niet zo ver als jij dus geen idee of het past… maar met een blazer kan dit ook na de feestdagen nog wel voor andere feestjes!
Haha daar ben ik ook bang voor met van die glitter jurkjes! Mooie blouse is ook leuke combi, misschien kun je die beetje opknopen? Had ik zelf nog niet aan gedacht want denk automatisch in blazers voor mezelf
H&m heeft verschillende glitter/party items in hun maternity collectie zitten.
Verder zie ik zelf veel strakkere, tricot jurken bij de zara etc, die zou je ook wel met 30 weken moeten kunnen dragen en evt opleuken met een leuk tasje oid?
Ik had zaterdag een feestje met deze jurk van skims: SKIMS
Hij is niet goedkoop, maar het is een geweldige jurk. Heel flatteus, zit comfortabel en is voor zowel tijdens als na de zwangerschap (het zou niet moeten lubberen). Ik draag hem zowel meer casual als formeleren met hakken, een mooie lippenstift en oorbellen.
Leuk hoor!
Iemand een gouden tip voor een zwangerschaps flared / straight / wide leg jeans? Kan de juiste maar niet vinden en ben mijn leggings/stoffen broeken een beetje zat haha!
Ik heb een zwarte van Noppies, schijnen ze ook in het donkerblauw te hebben. Is niet echt een jeans qua stof maar ziet er wel zo uit (zakken, gulp etc).
Is niet echt de stijl die ik zoek, maar bedankt!
Jeans van Love2wait bevielen mij goed. Ik droeg ze in mijn eigen maat. Geen ervaring met de flared uitvoering.
Only? Bij de prenatal hangt een heleboel (Amersfoort althans). Van zowel noppies als only als eigen merk volgens mij
Bij de mango hebben ze zowel een wideleg als flared zwangerschapsbroek volgens mij. Weet niet of het ook in de winkel te vinden is, maar in elk geval online.
Was laatst al even naar prenatal, maar vond de broeken allemaal te skinny en niet echt mooie wassingen.
@wompie heb er vanmiddag eentje van de mango opgeslagen! Wist niet dat Mango ook een maternity lijn heeft.
Ik ook niet, maar via google gevonden. Het is niet heel veel maar wel leuke modellen.
Ik heb de zwarte wideleg en die is op zich wel fijn ook. Ik twijfel om ook de flared te kopen, want op veel plekken idd toch alleen maar skinny’s of flared leggings. Maar met van die flubberstofjes en dat vind te koud in de winter😅
Oh wist ik ook niet. Ik ga hier ook naar kijken! Zoveeeeeel skinny’s in de winkel! Maternity kleding loopt echt hopeloos achter.
Ik vind broeken echt een uitdaging. Alles via vinted gekocht past niet. Ik heb inmiddels 2x een nieuwe broek gekocht, thuis een uur aan gehad om te proberen en toch terug gebracht, omdat ze niet lekker zitten. Wanneer begint Levi’s met zwangerschapsjeans? Dat zou echt mijn redding zijn.
Ik draag voornamelijk wollen broeken van Zara en H&M met een elastieken band. Zakt niet zo af als een zwangerschapsbroek, je kan er ook een kortere trui op (itt bij een positiebroek waar je dan die buikflap ziet, of vind alleen ik dat lelijk) en ik voel me er enigszins normaal in. Deze:
Ja zulke broeken zijn fijn en heb ik genoeg voorlopig, jeans vind ik gewoon echt onmisbaar met m’n outfits haha! Maar wil gewoon geen skinny die heb ik in het zwart en da’s voldoende!
Ik heb deze, zit fijn!