Atelier Melon heeft mooie jeans maar wel . Vind ik voor een jeans die je maar even aan kan
Oohh ja dat snap ik wel, ik vind spijkerbroeken ook wel essentials. Het meeste is skinny ja. Ik heb een paar positie mom-jeans gepast en dat was weinig succesvol, leek er meteen +20kg in. Heb uiteindelijk een taillebandverlenger besteld bij h&m die ik nu wel eens gebruik. Dan kan ik mijn eigen spijkerbroek nog gewoon aan. Al loop ik uiteindelijk dus toch het meeste in die Zara-broeken, maar het geeft net iets meer keus…
Anyway, je zocht dus tips voor positiejeans die niet skinny zijn en die geef ik precies niet maar misschien is zo’n taillebandverlenger een alternatief.
Ja ik draag ook lekker veel van die losse broeken inderdaad, maar af en toe een jeans zou toch wel fijn zijn. Dit sla ik ook even op!
Ja dit komt zeker al meer in de buurt Er is er nu een onderweg van de Mango, die wacht ik even af en anders DM ik je. Super lief!
Ik draag die 10 weken na mijn bevalling nog steeds heerlijk met die band
Eventueel een hele lage hak? Ik heb zoiets voor als ik lang moet staan of ver moet lopen maar wel formeel gekleed moet
@Blush hoe bevalt je broek van de mango? Welk model heb je besteld.
Ik heb hier nog een tip voor t-shirts. Ok de winkel an sich is verschrikkelijk, maar dit t-shirt is zo goed!
https://www.prettylittlething.com/maternity-white-soft-touch-sculpt-short-sleeve-top.html
Heb hem nu in zwart en wit: hij is dik, comfortabel, goede kwaliteit en zit mooi aansluitend. Ik voel me er zo goed in.
Had ook de 2-set van de h&m, maar die waren zo slecht. De witte scheen door, ze sloten niet goed aan en lelijke hals.
Deze! Mango WIDEMUM - Straight leg jeans - medium blue/blauw - Zalando.nl
Model is en wassing is helemaal goed, alleen eind van de dag zit ‘ie niet zo lekker meer bij m’n heupen en liezen… hoop dat ‘ie nog iets uitloopt!
Ooh haha, dat is de broek die ik ook heb, maar dan in het zwart!
Aah ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb er zelf geen last van, omdat ik twijfelde tussen 2 maten en de grootste heb genomen. Maar die kleinere zat idd wat strakker bij de liezen (terwijl de rest perfect zat? Dacht dat het aan mij lag😅) bij mij zakt ie einde dag dus juist wat af, maarja.
Hij staat leuk en is gelukkig ook goed te combineren!
Maar groter was echt veel te groot maar komt vast goed met vaker dragen, het model echt helemaal leuk in ieder geval!
Ik heb gisteren deze + een van de pantalons besteld van Seraphine. Na wat miskopen op vinted kon ik dat wel aan mezelf verantwoorden. Hier hebben ze ook lengtematen en dat is echt ideaal!
Ik had een jurk en broek van Seraphine en beide zijn ook echt heel mooi gebleven na veel dragen en wassen! In tegenstelling tot een H&M trui en broek die ik pas tegen het eind kocht en al snel helemaal pillig werden.
Wat een goede basics. Had ik dit maar eerder geweten😫 met m’n 1.62 heb ik zo gestruggeld voor een goede broek boehoe.
Ik zie er trouwens een hele fijne pyamaset staan die ik wil (wilde eerst mn gewone broeken blijven dragen want die zijn heel groot maar het zit toch niet lekker). Hoe vallen de maten van Seraphine? Is het frans (en dus klein?) @Feather?
Het is Brits! Ik las dat het redelijk groot valt, dus ik heb mn gewone maat besteld, ondanks dat ik wellicht nog wel 10+ kilo aankom.
Ik had m’n eigen maat. Zou zeggen dat het inderdaad redelijk op maat maar aan de grote kant valt.
Ik heb mijn eigen maat besteld, omdat overal stond dat het ruim viel. Maar ik vind de broek echt te klein, dus had toch beter een maat groter kunnen nemen. Die size guide klopt voor dit item in elk geval voor geen meter.
Welke zwangerschapspantys vinden jullie comfortabel en warm? Ik was wel tevreden van die van HM maar nu al 2 x heel snel gescheurd aan de naad waar het buikstuk zit, terwijl hij zeker niet te klein is.
Ik ook deze! Zit echt prima alleen met echt een grote buik is een zwangerschapspanty denk ik wel fijner
Ik ben nu 30 weken en voor midden maart dus het is wel echt nog tot het einde. Dus vindt een zwangerschapsmodel wel fijner.
Heb ook van H&M, maar die met fleece aan binnenkant. Heerlijk warm en bij mij niet snel kapot.