Zwangerschapskleding inspiratie topic

Heeft iemand tips voor leuke zomerjassen die zwangerschapsproof zijn? Ik ben uitgerekend in augustus maar alle jassen online lijken meer voor de winter. Ik kan nu al m’n jassen niet meer dicht en vind het ook niks om nu een sjaal erbij te dragen. Maar mijn gewone jas open dragen vind ik dan net weer te koud…

Is dat groene setje ook van de mama collectie? Ziet er super chill uit maar krijg hem niet gevonden :thinking:

ik zie helemaal voor me dat komende zomer dit + een shirt mn enige outfit gaat worden

1 like

sjeeezus even klagen hoor : wat is het toch moeilijk om iets leuks te vinden als je zwanger bent.

Alles is suf of degelijk of echt voor van die moeke types. :sob:

Gister was ik bij de prenatal, 1 regelrechte ramp.

ik heb alles op ASOS inmiddels bekeken maar het meeste daar is gewoon jurkjes voor warm weer en/of gewoon gala kleding haha.

Ik moet nog wel een jurk hebben voor een bruiloft in Augustus als die doorgaat. Die hebben ze daar iig wel :crazy_face:

Ik kan niets meer met de kleding in mn kast en dat maakt me geirriteerd maar online kan ik echt helemaal niks vinden en nu ben ik helemaal boos :face_with_symbols_over_mouth:

ik wil gewoon iets LEUKS. :cry: en mn hormonen versterken het geirriteerde gevoel sws. bah.

2 likes

Oh en hier moest ik echt van janken

4 likes

Ah ik snap je heel goed! Ik vond het ook een ramp tijdens m’n zwangerschap. Waar ik in de laatste weken veel plezier van heb gehad zijn flared leggings, uit de gewone collectie. ik had er eentje van costes en eentje van America today ze zaten zoveel beter dan zwangerschapsbroeken en nu de eerste weken na de bevalling zijn ze ook top. Dus mocht het je stijl zijn is dat misschien nog een optie!

2 likes

Volgens mij heb ik de flared broek van Costes die je bedoeld nu aan haha. Die zit idd heerlijk en leef ik al de hele week in :star_struck:

Zon zwarte met beetje streepjes bedoel je?

Deze is leuk, kan je gewoon simpele shirtjes op dragen (ik pakte shirts van m’n man) en ik pakte ook zijn spijkerjasje die dan oversized viel (staat hier ergens boven in dit topic nog een foto van geloof ik)

2 likes

Thanks voor de tip!

Hier met zwarte zwangerschapsbroek van H&M en ik had deze lange t shirts van H&M ook vaak aan toen ik zwanger was. Gewoon in m’n eigen maat, draag ik nu vaak nog om in te chillen ook en op een strakke skinny

2 likes

Welke skinny is dat? Ik heb er 1 in mn mandje zitten maar nog niet gekocht namelijk.

Twijfelde nog een beetje😅

Deze geloof ik! Ik heb m 3 jaar geleden kocht dus weet t echt niet meer zeker :sweat_smile:

1 like

Thanks!

1 like

Oe heb je een link?

1 like

Van welke bedoel je? Zie zo even niet goed op welke post je reageert, krijg die rok in beeld namelijk en daar staat de link al bij haha

1 like

Volgens mij heb ik de flared broek van Costes die je bedoeld nu aan

Deze bedoelde ik!
Of kijk ik erover heen?

1 like

Ah oke!

Nee sorry geen link van, heb hem al een jaar geleden ofzo gekocht.

Ik kijk straks wel even op de site of ze hem misschien nog hebben, moment! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is em! @Gelatelli

https://www.costesfashion.com/nl-nl/geribde-flare-legging-zwart-305852

2 likes

Ze zijn er in allemaal varianten inderdaad ik heb deze in het roze (die versie kan ik niet meer vinden) https://www.costesfashion.com/nl-nl/flare-lurex-legging-lichtgroen-327425

Maar ik vind het zoveel chiller dan zwangerschapsbroeken, die band zat bij mij niet lekker over m’n buik

2 likes

Heb nu wat dingen in mn mandje zitten :grin: nu nog ff over nadenken of ik het ook ga bestellen.

Ik ben opeens veel makkelijker met babyspullen inslaan dan spullen voor mezelf te kopen haha

1 like