In september vaak enkel mn wetsuit nog! Nou zwem ik eigenlijk sowieso niet echt vaak zonder wetsuit behalve hoogzomer als het echt heel warm is. Uiteindelijk in oktober trek ik mn neopreen badmuts en daarna mn handschoenen en sokken weer uit de kast, dan kan ik langer comfortabel zwemmen. Ik zwem wel het vaakst in een heel diepe plas dus dat is ook wel koud, in ondiepe plassen/meertjes zou ik denk ik gewoon alleen mn wetsuit doen!
1 like
Gewoon bikini/badpak! Rond oktober als ik het te koud vind worden kap ik er weer mee tot april/mei haha
4 likes
Dankjewel @Aardbeitje @zwaardvis @Pininhetweb
Hele uiteenlopende antwoorden dus. Ik zwem in een ondiepe plas. De zwemclub die daar ook zwemt, heeft nu al een lang wetsuit aan maar anderen nog gewoon een badpak of bikini. Ik kijk even hoe het gaat de komende weken en anders is er zo iets aangeschaft. Ik vind het in de plas veel fijner dan in een zwembad!
1 like
En, zwem je nog, is het gelukt?
Ik moet er echt niet meer aan denken nu zou echt graag ooit een winterzwemmer willen worden maar uiteindijk staat dat idee me meer aan dan de uitvoering ervan