Jaa thanks!
Ik heb net een grote belastingdienst controle achter de rug (boekenonderzoek) van 2018.
was in de steekproef naar boven gekomen.
Ik heb nachten niet geslapen, dacht dat ik mijn huis moest verkopen etc. Dat ik een soort oplichter was of dat ik iets onbewust over het hoofd heb gezien wat voor een grote boete zou zorgen.
Terwijl ik alles best netjes op orde heb. De accountant heeft mij meerdere keren moeten bevestigen dat het allemaal wel mee zal vallen. Typisch gevalletje van Imposter Syndrome denk ik. Gelukkig is dit inmiddels afgerond.
Ook als mensen tegen mij zeggen dat ik zo goed bezig ben en dat het knap ik wat ik heb opgebouwd denk ik: ach ik doe ook maar wat.
Terwijl ik soms ook wel trots kan zijn hoor. Maar ondernemen is nou eenmaal vallen en opstaan en dingen uitproberen en soms risicoās nemen.
@Fishing Lijkt me heel moeilijk in jou branche. Zit zelf in de commerciƫle (detailhandels) branche en loop al tegen dit soort financiele dingen aan, maar bij jou komt er nog veel meer bij kijken doordat het veel persoonlijker met meer emotie is en daarnaast gemeentes/vergoedingen etc.