Even wat detailfoto’s van een hoek die al afgewerkt is:
Overigens ben ik helemaal niet goed in zelf dingen combineren. Ik kan als het gaat om interieur heel lastig inschatten wat bij elkaar past, als ik het niet bij elkaar zie. Dat plaatje kan ik slecht in mijn hoofd maken, ik heb er geen gevoel voor.
Het werd bemoeilijkt door het feit dat de keukenkastjes niet in een RAL-kleur zijn dus dan moet je tegels en een vloer uitzoeken met iets dat in je hoofd zit. De kleur was namelijk nog niet officieel uit, dus ik kon ook geen blokje meenemen in de juiste kleur.
Ik heb veel gehad aan deze productfoto van IKEA zelf:
Die metrotegels vind ik fantastisch maar had ik niet blind durven kiezen, ik heb het echt aan de hand van deze foto gedaan. De vloer en het aanrechtblad idem dito.
De greepjes had ik al gekozen voor ik het model keuken zeker wist, dus dat was een leuk toeval.
Het fornuis is antraciet, terwijl ik steeds crème in mijn hoofd had. Maar nu ik alle kleuren in het echt zie ben ik enorm blij met de keuze voor antraciet omdat dat het geheel wat stoerder maakt naar mijn mening.
Als de sierlijstjes en plintjes etc geplaatst zijn zal ik nog wat foto’s schieten.
Oh en als ik terug in de tijd kon had ik in 2011 geen knalroze KitchenAid gekocht maar een wat neutralere.
Maar een andere kopen vanwege de kleur is me te gortig, ik ben te gehecht aan dit hysterische ding.