Ik denk dat je pomelo’s had in plaats van grapefruits! Ze lijken hetzelfde, alleen met ander vruchtvlees en ze zijn minder bitter dan grapefruits.
Ja denk het ook want het was inderdaad minder bitter! Kon niet meer op de naam pomelo komen, maar klinkt aannemelijk haha.
Ahhh helaas! Het zijn ook echt maar kleine korreltjes die er nog in zitten, best raar. Maar goed, nog steeds niet ontevreden.
Ik ben helemaal geïnspireerd door HHB en nu wil ik Bossche bolle maken. Maar ik hou niet van slagroom… waar zal ik het mee vervangen? Banketbakkersroom en vers fruit of zo? Een hele bak met room lijkt me ook zo wat
Of het mogelijk is weet ik niet, maar misschien zou je er een ijsvariant van kunnen maken
Of met een mousse vanbinnen, misschien is chocolade over de top maar vanille oid
Oja ik hou ook niet echt van (room)ijs haha maar mousse is wel een goed idee! Wil ik ook altijd nog oefenen dus dat komt dan goed uit
Ik heb ze afgelopen maand ook gebakken en 50/50 slagroom/mascarpone gedaan, veel lekkerder! Een mousse klinkt overigens ook heerlijk!
Gele room lijkt me heerlijk!
Of kleiner, profiterolles maken?
Zo lekker! Dat wil ik binnenkort ook eens maken. Op dit moment staat het beslag voor de bruine boter pecan koekjes te wachten
Ze zien er heel goed uit! Ik rond de eieren ook altijd naar boven af (dus bij een half recept 2 eieren, anders 4!). Maar ik ben benieuwd of nog lekkerder wordt als ik er nog een ei extra in doe?
Klinkt heel goed! Heb je hier een recept van ?
Ik heb dit idee ooit op pinterest gezien en nu eindelijk mijn nieuwe keuken klaar is, ook kunnen doen met een aantal van mijn vormen. Heb de vormen met bordenhangers opgehangen zodat ik ze ook nog goed kan gebruiken. Ben er helemaal blij mee!
Heel erg leuk!
Wat gaaf, heel mooi ook die combinatie van kleuren.
Waldmeistercake gebakken. Mijn vriend moet altijd alles Waldmeistersmaak kopen als we in Duitsland zijn en vervolgens vergeet hij dat het er ligt (). Dus ik gooide een zakje Waldmeister-Götterspeise dat bijna aan de datum was door de cake en dat werkt verrassend goed
Oh wauw ik kan het bijna proeven, Waldmeister heb ik vroeger ook vaak gedronken. Wat een mooie kleur! Als ik de smaak had moeten raden had ik gedacht dat het pandan was vanwege de mooie groene tint.
Welk recept heb je gevolgd als ik vragen mag?
Ik heb het basis-cake-recept van Rutger gepakt en daar een zakje Götterspeise bij gedaan. Had wel wat recepten gevonden en dat waren allemaal basiscakes met een zakje van dat spul.
Oh dit is zo’n goed idee🤩 lijkt me heel lekker! Ik koos vroeger in Duitsland altijd zo’n gotterspeise toetje in waldmeister smaak 🥹💚