Een lege fles wijn is ook een goede surrogaat-deegroller 
Sombere thuiswerkdag op een beladen datum, dus een stapel wafels mag dienen als troostvoer vanochtend.
Man en kind waren aangenaam verrast want normaal zijn de ontbijtjes op maandagochtend niet zo luxe. 
Ik wil ook wel bij jou ontbijten op de maandag 
Had makkelijk gekund want de helft is nog over. 
Weet iemand of het uitmaakt welke cacaopoeder (maar in ieder geval wel ongezoet ) je gebruikt in baksels? Ik heb nu die van de aldi van mama nature, maar alles lijkt zo bitter🤔
Ik heb geen ervaring met die van Aldi, maar gebruik altijd Droste of Blooker. Die zijn beiden heel goed.
Hier gisteren ook kokosmakronen gebakken, niet de schoonheidsprijs maar oh zo lekker. Met de eidooiers die over waren vanillevla gemaakt, die gaan we vanavond proberen
Ik gebruik ook Droste!
Ik gebruik Buisman, die zit in een handig blik met deksel
Doordat ik ze hier zoooo vaak zie ben ik ook bijna overtuigd haha
Ohja, heel weinig ingrediënten inderdaad! Jammer dat custardpoeder niet iets is wat ik standaard in huis heb, anders had ik ze direct gemaakt. Nu nog even twijfelen of ik het waard vind om dat poeder te kopen terwijl ik dat verder nooit gebruik
Nou de brownies vallen hier erg in de smaak. Mijn vriend vindt ze echt fantastisch en loopt nu steeds naar de keuken om nog een stukje te pakken 
Hoef niet bang te zijn dat het niet op komt iig, haha
Is dit hét custardkoekjesrecept?
Ik heb tegenwoordig zo’n macaron bakmat, dan maak je in ieder geval altijd mooie gelijke macarons (besteld via Ali). Maar daarvoor pakte ik altijd een kleine steekring of een glas met het formaat wat ik mooi vond en die trok ik met potlood om op mijn bakpapier. Het is even een klusje, maar dan weet je zeker dat je mooie gelijke macarons opspuit!
Die scheuren kunnen meerdere redenen hebben, bijvoorbeeld dat de oven te heet staat. Maar ik denk dat ze bij HHB de macarons onvoldoende hebben laten drogen aan de lucht, ik laat ze het liefste opgespoten minimaal een half uur staan voordat ik ze afbak. Dan krijgen ze een soort velletje, als je dan met je vinger een macaron aanraakt blijft er geen beslag aan je vingers kleven. Als je ze niet laat drogen voordat je ze afbakt kunnen ze ook scheuren. En aangezien ze bij HHB met een klok zitten gok ik dat het daar is mis gegaan.
Kom er net achter dat ik hiervoor alles in huis heb, let’s go!
Yes! Ik voeg wel altijd een snufje zout toe en extra vanille, anders vind ik ze te vlak van smaak.
Ja mijne is van siliconen inderdaad! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad! Maar zo’n geplastificeerde klinkt ook prima inderdaad.
De Nutella cake / torta alla gianduia uit dat boek is ook een aanrader. 
Oeh ja love welshcakes als ontbijt! Dank voor je herinnering, ga ik ook weer eens maken