Wat je even kwijt wil #48

Het werd deze 2:

24 likes

Waar vind ik het recept hiervoor?

Geniet ervan!

2 likes

Haha meest gestelde vraag op werk:
Huh hoe vind je dat nou zo snel?

Ehhh, google? Mensen kunnen slecht googlen.

22 likes

Heerlijk, doet mij denken aan afgelopen week. Moest iemand met een MS DOS leeftijd uitleggen hoe een MS DOS programma werkt. Dat je dat dus niet met je muis moet doen, maar via het toetsenbord.

2 likes

In het baktopic deel 1. Ik ga proberen of ik het hier kan linken

Yes, gelukt denk ik!

2 likes

Nee de wet staat boven elke voorwaarden of wat ze ook verzinnen. Ze moeten eerst een brief (herinnering) sturen met dat je moet betalen en wat de kosten zullen zijn als je dat niet doet. Vanaf dat moment heb je 14 dagen om alsnog te betalen zonder bijkomende kosten. Doe je dat niet, dan moet je daarna wel die kosten betalen. Sturen ze geen brief? Hoef je geen extra kosten te betalen.

Ik weet niet of een email ook geldt als brief, ga er even uit van wel.

1 like

Super! Thanks

1 like

Mijn ouders zijn soms ook zo digibeet.
Mijn moeder heeft een e-reader en een vriend had allemaal e-books op een USB stick gezet voor haar.
Dus toen ik een keer bij mijn ouders was, vroeg mijn moeder of ik daarmee wilde helpen.

Ik: maar dat is niet anders dan wanneer je het boek download via internet en dan op je e-reader zet. Alleen moet je nu de boeken van de USB stick afhalen.
Mijn moeder: ik weet niet hoe een USB stick werkt
Ik: letterlijk inpluggen in de USB poort en dat is het
Mijn vader: nee dat gebruiken we nooit, ik weet niet hoe dat gaat

14 likes

Ja dat dus. Ik hoor altijd dingen die ik niet hoef te horen (haha heel irritant) en dan hoor ik collega’s bellen en zeggen: dat zal ik dan even voor u uit moeten zoeken, want ik weet niet exact hoe dat zit. En dan heb ik tijdens hun gesprek (wat mij niets aan gaat) het al gegoogled. Ben echt een irritant mens.

7 likes

" Ja maar dat past niet "
ouders die USB proberen te stoppen in een HDMI ingang.

19 likes

Hahahah ik love computer onhandigheid. Een (IT)collega van mij kreeg ooit op een verjaardag de vraag ‘Wat is mijn email-adres?’ alsof hij dat weet omdat hij een it’er is

33 likes

Tuurlijk weet hij dat! Is hij niet aangesloten bij de vereniging van glazenbollen?

Als iemand mij echt irriteert op een dag en niet voldoende informatie aanlevert, dan zeg ik vaak; ah ja ik zal even een blik werpen in mijn glazenbol. Brb. :crystal_ball:

6 likes

Hahah dat je naast Microsoft Azure ook expert bent in Microsoft Crystal Ball

Microsoft als je dit leest, betaal mij voor mijn idee jullie hebben mijn gegevens x

5 likes

omg ik dacht heel even Crystal Meth the lezen :joy: :joy: mijn brein; huh weer een nieuwe cloud service?

(Oracle heeft wel een Crystal ball https://www.oracle.com/middleware/technologies/crystalball.html )

3 likes

Hahah wow, had niet verwacht dit ooit op het forum tegen te komen, dacht ook even dat ik in een werkchat zat

3 likes

Haha sorry!!

nee hoor, goede reminder dat ik het forum moet afsluiten en me maar weer naar de azure portal moet begeven

5 likes

Ik heb dit ook altijd. Belt een collega me “Kun je me even helpen met illustrator/excel/whatever, jij weet dit vast” en dan komt het er altijd op neer dat ik het ook niet weet, maar het wel weet te googlen wat mensen blijkbaar niet kunnen??

3 likes

Ik heb letterlijk een stukje cracker geïnhaleerd (was aan het eten, ik ademde een beetje gel in terwijl ik aan her kauwen was en nu zit er een stukje cracker in m’n neus wat ik er niet uit krijg :upside_down_face:)

2 likes