Stel je persoonlijke vraag #12

Ik wil dit!!!

Oh ik heb neutraal en vooroordeel aangevinkt me later bedacht ik me dat dat misschien tegenstrijdig is. Maar ik vind er in de eerste plaats niet zoveel van, niet mooi, niet lelijk. Maar door de style van de tattoo/tekeningen heb ik toch wel een vooroordeel over de betreffende persoon (hipster/aso/“gangster”)

2 likes

Ik hoef geen groot huis, maar heb wel veel liever een fijn huis dan vaak op vakantie gaan. Elke dag rustig thuiskomen/wakker worden lijkt me meer waard dan dat je huis lelijk/onrustig/kapot is en je het huis moet ontvluchten om je fijn te voelen :stuck_out_tongue:

2 likes

Dit zijn echt de moeilijkste vragen ooit. Ik ben al zo in strijd met keuzes op het moment haha! Heb er teveel moeten maken de laatste tijd. Alleen die van vakantie/ groot huis kon ik invullen.

1 like

Ik zal morgen ofzo een poll donkere mannen én vrouwen doen. Vond ze nu ook wat ondervertegenwoordigd, maar dat zijn ze ook in dat topic.

1 like

Snel naar Ben ik de enige die

5 likes

Bij vrouwen vind in het lastiger. Een sleeve kan ik heel mooi vinden. Maar bij een torso denk ik al snel aan tijgerpootjes of random quotes op borsten en daar heb ik wel een piepklein vooroordeel over.

Bij mannen geldt hoe mee hoe beter. Heb mijn vriend verboden in zijn nek te laten tattooeren, maar vind het stiekem erg sexy. Moet wel zeggen dat ik niet al zijn tattoo’s mooi vind of alle plekken.

2 likes

Als het een look-a-like is dan wel echt een hele goede! Ik vind hem qua persoonlijkheid ook absoluut niks, maar qua uiterlijk is hij echt :heart_eyes::drooling_face:

Niet alles en elk jaar, maar als Ik een Nieuw kleurthema wil dan sla ik wel in.

Heb echt hardop moeten lachen om jouw gifje hierbij die ga ik ook gebruiken :stuck_out_tongue:

1 like

Wat zou jij doen als je (toekomstige) partner bij thuiskomst doodleuk verteld dat hij of zij jouw naam groot in zijn of haar nek heeft laten tattoeren? En dan ook echt zoals bovenstaande plaatje.

  • De relatie direct verbreken
  • Eisen dat hij/of zij het weghaalt
  • Het gewoon accepteren want het is die persoon zijn eigen keuze en baas over eigen lichaam.
  • De naam van die persoon ook ergens op jouw lichaam tattoeren anders.
  • Dat wordt voor de ander veel coltruien en sjaals kopen…
  • Anders
  • Mijn partner heeft al mijn naam in zijn of haar nek
  • Eisen dat ook de naam van de kinderen en dieren erbij worden toegevoegd

0 stemmers

Mijn stem klinkt nogal overdreven om de relatie direct te verbreken, maar we hebben al eens besproken dat we nooit elkaars naam zullen tatoeëren. Toen zei ik voor de grap (half serieus) dat ik het dan direct zou uitmaken. Dus als hij het nu toch doet, dan zou ik dat wel zeggen ja :joy:

1 like

Ik vind dat helemaal niet overdreven, ik vind een tatoeage van mijn naam echt extreem en als mijn partner dat zonder overleg en dan ook nog eens op zo’n plek zou doen zou diegene heel erg anders zijn dan ik eigenlijk dacht, op een manier die mij heel erg tegenstaat, dus de kans dat ik het daardoor uit zou maken is echt wel heel groot.

3 likes

Zou hem keihard uitlachen maar ik ga er echt niet mijn relatie om verbreken of eisen dat hij iets aan zijn lijf verandert.

13 likes

Same, daarom moet hij wel heeeel leuk zijn.

1 like

Mijn man had een best wel grote tattoo op zn arm die ik niet mooi vond (en hij zelf vond m ook niet zo mooi meer) ik zei zet er maar een overheen, dus dat heeft ie nu. En die vind ik echt fantastisch mooi

Heeft mijn vriend ook gedaan met een tattoo die hij niet mooi vond, zie je op zich niets meer van. Alleen de tattoo die ik niet mooi vind is heel donker en groot (hele borstkas en buik) dus denk niet dat dat nog te “redden” valt.

1 like

Ah, je bent niet meer alleen. :partying_face:

Denken dat ie knettergek is en aan zijn voorhoofd voelen.

1 like

Hah ik las aan zijn voorhuid voelen

6 likes