Stel je persoonlijke vraag #19

Ik maak echt veel gebruik van de algoritmes van spotify haha. Die daily mixes zijn zo chill en ontdek altijd weer nieuwe muziek!

Netflix is ook heel chill, maar je kunt series en films ook wel streamen via een dodgy website

1 like

50 euro voor een collega??

Voor het avondfeest, ja.

Ben ik de enige die altijd muziek luistert via YouTube? :biggrin:

2 likes

Nondeju

1 like
1 like

Ik heb de afgelopen jaren niet meer gekeken omdat ik het een beetje voorspelbaar vond worden, maar dit jaar is dus blijkbaar een speciale editie met oud-deelnemers uit vorige seizoenen (waaronder Nikkie en Tycho!). Dat vind ik dan wel weer leuk en geeft denk ik ook een toffe dynamiek, dus ik ga nu wel kijken denk ik! Ik was normaal ook altijd ‘s avonds veel weg van huis, maar veel dingen waar ik altijd heen ging zijn nog dicht vanwege Corona dus ik heb nu ook meer tijd om tv te kijken en zulke dingen te volgen. :slight_smile:

Ik ken wel mot hebben met iemand,als in gezeik hebben maar of dat hetzelfde is?

1 like

Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat deze discussie/poll terug komt op het forum zou ik zelf een extravagante Belgische bruiloft kunnen organiseren

38 likes

O ik dacht bij avondfeest na het diner idd.

Alsnog kan ik me niet voorstellen dat ik 50 euro aan een collega zou geven maar ik ben niet close met collega’s.

2 likes

Hahahahaha ik zie mogelijkheden
“Lieve vrienden en familie, ik ga trouwen met mezelf want ik heb zin om te eten & zuipen op jullie kosten. Hoop jullie allemaal te zien! Liefs, Chuckie”

14 likes

Maar je wordt sowieso enkel uitgenodigd voor het avondfeest bij collega’s waar je wel echt close mee bent. Anders is het raar :stuck_out_tongue:
Ik bedoelde inderdaad als je voor het volledige plaatje uitgenodigd wordt, inclusief 5-gangen-diner.

Edit:
Wat ik trouwens wel echt haat, is als er een verplichte dresscode opgelegd wordt omdat je als gast dan nog meer moet uitgeven. Een dresscode zoals “smart casual” of “gala” vind ik oké want iedereen heeft wel iets in zijn kast liggen dat daar min of meer aan kan voldoen, maar bv. bij mijn neef zijn trouw werd verwacht dat alle mannen hetzelfde kostuum huurden (wat nog eens neerkwam op een 100 euro extra). Of bij mijn ex zijn nicht moest het allemaal “fleurig en bloemig” zijn als thema, en ik ben nogal van de neutrale kleuren dus ik moest speciaal een nieuwe jurk kopen. :roll_eyes:

Haha ja daar komt het eigenlijk op neer. Met de bedoeling eigenlijk dat bruid & bruidegom er achteraf nog iets aan overhouden ook.

Ben jij Vlaams? Want deze discussie heb ik laatst gehad waarbij ik hier op het forum probeerde te achterhalen of dat idd een cultuurverschil is. Ik vind dat namelijk best een rare gedachte, dat ze er iets aan over moeten houden, alsof je je eigen kosten moet vergoeden op een feest waar zij zelf voor hebben gekozen?

Als je de mol bent, zit je er sowieso tot het einde in en ga je er niet na 1 aflevering uit. Dat lijkt me een voordeel, maar qua spel lijkt het me leuk om de mol niet te zijn en uit te zoeken wie het is.

Edit: ik ben wel heel goed in liegen en mensen geloven mij vaak. Dus wat dat betreft lijkt mol zijn me wel echt leuk. (Oke ik denk te serieus na over deze vraag)

2 likes

Als de dresscode ‘fleurig en bloemig’ zou zijn zou het voor mij al een reden zijn om niet te komen.Verschrikkelijk.

4 likes

Ik ben denk ik te fanatiek en ook chaotisch om de mol te kunnen zijn, zou waarschijnlijk vol voor het winnen van een opdracht gaan en dan halverwege bedenken “oh ja ik moet het eigenlijk verpesten”

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoeveel begeleiding de mol krijgt, of hij/zij van te voren tips krijgt hoe een opdracht verpest kan worden ofzo.

1 like

Dat doe je als deelnemer ook, niet constant maar wel veel.

Ja, ik ben Vlaams. :slight_smile: