Beutyblogtopic XL #13

Nou maar daar stevent het wel hard op af, zeker als iedereen zo gaat denken. Maar bon, we zullen deze discussie verder maar niet opnieuw beginnen

6 likes

Wat bedoel je met servicekosten afrekenen?

@Popje hahaha

2 likes

Ik krijg gewoon rillingen over mijn nek hiervan. Dit lijkt mij zo pijnlijk

1 like

Oh dit heb ik ook zo gehad, duurde echt lang voor m’n nagels weer de oude waren.

2 likes

Ik betaalde elke maand een vast bedrag bij de servicekosten voor GWL. Aan het eind vh jaar moet de verhuurder dan kijken naar je daadwerkelijke verbruik en op basis daarvan krijg je terug of moet je bijbetalen. In mijn geval was dat sowieso terugkrijgen, want ik had nooit de verwarming aan. Dit is gewoon een wettelijke verplichting, maar verhuurder vond dat ik ‘moeilijk deed’.

3 likes

Lieve mensen, willen jullie alsjeblieft
het Woningmarkttopic
gebruiken voor discussies hierover?
Dit is al de zoveelste keer dat het in deze richting off-topic gaat.
Alvast bedankt.

14 likes

Oeh dat word heerlijk om daar dan een nieuwe set op te laten maken. Lekker fikken in de lamp

6 likes

Omg maar hoe hoort het dan wel? 🥲 Zo zien mijn nagels er helaas ook uit na het afhalen van gelnagellak. M’n nagels zijn nog steeds niet hersteld

4 likes

Mijne zien er nu ook zo uit. Heb een half jaar acryl gehad en doe nu gelnagellak. Het versterkt al iets maar het is echt echt dramatisch. Heb bedacht dat ik nooit meer acryl doe

4 likes

Misschien een keer naar biab kijken! Gel is ook niet super goed voor je nagels, en biab is ‘beter’. Mijn ervaring is ook dat als ik de biab eraf haal mijn nagels er niet zo aan toe zijn zoals met gel.

3 likes

Nou in ieder geval nooit eraf pulken. Gewoon goed weken tot het er zo afgeschaapt kan worden, zonder dat het moeite kost. Mochten er stukjes zijn die niet los willen, dan weer met de vijl erover en nog een keer weken. Als je goede remover gebruikt moet dat prima lukken zonder schade.

Of met de hand alleen de kleur eraf vijlen en de basecoat laten zitten en die vervolgens bijvullen. Net zoals ze in een salon met een elektrische frees doen.

Dat je nagels wat slapper zijn na gel of acryl kan natuurlijk. Komt omdat je nagels een beetje “lui” worden, maar al dat witte zijn in principe beschadigingen en dat zou je moeten willen voorkomen. Levert niet alleen zwakke nagels op, maar ook een grotere kans op nagelschimmel en infecties omdat de bovenste laag van je nagelplaat open is en bacteriën er zo lekker in kunnen gaan frutten.

7 likes

Toen ze begon met aardappelmesje ben ik maar gaan skippen… :exploding_head:

5 likes

Waaaat? Doet ze dat echt? Ik kan de video nu niet kijken maar ik van het idee alleen al gewoon rillingen :scream:

4 likes

hahaha daar gaat t ook al mis, het eraf pulken is zo satisfying :sob: Maar goed bedankt voor je tips! als mn nagels ooit weer bijgroeien ga ik t opnieuw proberen

1 like

Haha ja maar daarmee maak je dis onbewust je nagels kapot. Als je echt wil pulken is een peel-off basecoat misschien iets? Hebben ze ook voor gellak. Die kun je zonder schade pulken haha

5 likes

Dit is echt zo iets waar ik nooit bij zou stilstaan, maar me elke dag aan zou ergeren.

Vond dat ze wel mooie dingen had uitgezocht, zoveel mooier dan al dat vierkante servies.

5 likes

Dank je wel! Ik ga me er eens in verdiepen!

2 likes

Ik doe sinds corona zelf mijn nagels en ben begonnen met gel, toen polygel en nu biab en merk ook een enorm verschil! Mijn eigen nagels zijn veel steviger. Echt een aanrader!

6 likes

Werk jij zelf biab ook nog uit met zo’n fijn dun kwastje? Ik wil het ook zelf doen, maar dat lijkt me zo lastig bij mijn “verkeerde” hand.

2 likes

Dit slaat nergens op? Als jouw kozijn stuk is of de verwarming thuis niet werktz, is dat toch ook niet zeuren. De huisbaas is er voor zulke dingen tenzij je van tevoren anders afspreekt.

7 likes