Mijn kind kan een perfecte imitatie doen van een dino, echt bijzonder dat hij dus ooit een dino was 🥹
Dan leg ik me verkeerd uit. Het zal zeker ook op heel veel scholen heel goed gaan, maar helaas heb ik ook voorbeelden gezien van niet. Bij de kinderen op mijn school, maar ook bij zelf een basisschool kiezen.
En bij de school van mijn neefje konden ze wel kinderen extra begeleiding bieden met extra uitdaging, extra technische vakken, maar hadden ze geen tijd/middelen om hem met zijn dyslexie te helpen.
Dus ik ben blij jouw ervaring te lezen met dat jij dat bij jouw scholen niet bent tegen gekomen. (Bedoel ik niet sarcastisch)
Of ze praat gewoon onzin, zoals elke driejarige die een woedeaanval krijgt dat ze niet vanmiddag naar de speeltuin wil maar morgen al.
Ik had een kleuter van 4 op stage die beweerde die ochtend in Afrika te zijn geweest, is goed schat leuk dat je daar voor half 9 ben geweest
Dat hangt geheel af van de gelden die een school ontvangt. Qua subsidies is er best veel beschikbaar voor achterstandsscholen maar je moet wel een ijverige directeur hebben die zijn best doet om die subsidies binnen te halen. Het kost ook veel tijd trouwens dus daar heeft het ook mee te maken. En mijn ervaring in het onderwijs is dat de gelden vaak niet toereikend genoeg zijn en er altijd leerlingen buiten de boot vallen.
Over Mascha! Dat het eigenlijk een soort triest einde is zo consumerend in Amerika.
Wow wat een goede column. Dat is precies waarom ik na al die jaren ben afgehaakt.
Oef, zo waar.
Ja! Had het niet perse van haar verwacht.
Ik moet vooral lachen om de beschrijving van Gregor als ‘haar trouwe vriend’ echt alsof het hond is ofzo haha
Wie weet schrijft ze hier wel mee
Ben benieuwd of Mascha hier op gaat reageren😅 misschien volgende week in de vlog
Misschien verdwijnt ze uiteindelijk wel uit beeld achter die berg lawaaierig plastic.
Ik ga stuk.
Hun zelfverkozen gevangenis van het toch steeds weer dapper tonen van hun nieuwe hebbedingen aan een steeds kleiner publiek fascineert.
Deze is ook heel mooi.
Ze slaat de spijker precies op de kop. Ben ook erg benieuwd of er reactie van Mas en Grefoef komt.
Maar waarom zouden zij er op reageren? Dit is de mening van 1 columnist. Zij leven (naar eigen zeggen) hun droomleven en kunnen doen wat ze willen. Wat boeit de mening van anderen dan?
Ik vraag het me toch gewoon af?
Ik zou het zelf denk ik heel confronterend vinden om te lezen.
Ik zou het ook confronterend vinden en in de vlog van vandaag is ze enorm aan het stressen hoe ze met 4 koffers en peuter van het vliegveld naar hun appartement in New York moeten. De column zou ik er nu niet bij kunnen hebben als ik Mascha was.
Maar het artikel ook, toch? 21 of 22 juni meen ik me te herinneren
Edit: ja 21, dus die column was toen al gepubliceerd