Mommybloggerstopic #10

Ik mis die steven? Uit new york zijn vlogs.

8 likes

Is ook niet mijn humor hoor. Weet niet wat ze hiervoor voor werk deed maar op zich snap ik wel dat ze dit probeert. Lijkt toch heel makkelijk geld verdienen. Zal vast niet zo makkelijk zijn om heel veel volgers te krijgen enzo maar zo kan ze wel mee liften op het succes van Elise en Vita

3 likes

Jaaa die is echt van de aardbodem verdwenen

3 likes

Ziet iemand op tiktok ook weleens vlogs van Maria Bootsma voorbij komen? Ik word helemaal naar door dat zalvende stemmetje dat zij op zet brrr. Wie ik wel leuk vind is Mabel Bilic, die is tenminste lekker nuchter en real.

5 likes

Ik moest zo lachten om die stories van Mies, ze moest even slippers naar school brengen en maakt hier een heel filmpje van met sentimenteel muziekje eronder en overdreven afscheid bij het hek van de school…hahaha…

4 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #15

Heet haar kind slippers…

6 likes

Nee dat was de hond die weg moest.

9 likes

Nee B, B-tje, Ollie, Lau en Morris. En als je ze alle vier tegelijk wil aanspreken gebruik je #klavertjevier :nauseated_face:

10 likes

Morris zn gewone naam?? Niet Morrie ofzo? :joy:

8 likes

Al dat soort grapjes vind ik echt vreselijk en allemaal stuk voor stuk een slap aftreksel. Enige die ik heel leuk vind met filmpjes is laviesanne

9 likes

Haha ik zie nu net haar laatste TikTok, daarin zegt ze echt 5 x dat je haar moet volgen om te zien wat voor leuke spannende plannen ze gaat uitvoeren de komende tijd. Zullen de gezusters Boers haar dat geleerd hebben? :crazy_face:

3 likes

Nee dat is volgens mij de enige die gewoon bij zijn naam wordt genoemd. :laughing:

5 likes

Michelle bollen heeft volgends mij een skybox gekocht!

4 likes

Waar basseer je dit op?

5 likes

Ze schreef gisteren letterlijk iets van ‘nog even wachten op de sleutels van de box’ icm met iets voetbalkledingachtigs van een van de kinderen

7 likes

Oh! Ik ging ff kijken op dr Insta maar zag niks. Maar als het idd gisteren was…

4 likes

Uurtje bij de kapper :relieved:

5 likes

Mijn eerste gedachte zou zijn dat ze zo’n storage-box bij de Shurgard heeft gehuurd.

13 likes

Dan kijk je haar instastories kennelijk nooit :crazy_face:

7 likes