Oh joh! Nou dat wist ik ook niet. Haar artikelen stonden ivm dyslexie ook vol met kromme zinnen en spelfouten, dus niet doorgehad.
Ja ik ook, 4 cent pet woord
Hahaha wat erg. Dat het 100 % reclames waren had ik wel door maar dacht dat ze het gewoon van andere websites kopieerde.
Nu zijn jullie vervangen door chatGPT😉
Nee het is nog steeds 4 cent per woord gelukkig
Wat gek die lijst van influencers die Mascha nu verkoopt voor 100e? Zijn gewoon namen.
Is hier vorige week al besproken maar snap niet echt de juice channel- relevantie hiervan
Volgens mij gaat de juice meer over de comments die onder de vlog stonden (inmiddels verwijderd) waarin iemand Masha beschuldigt van het creëren van drama bij etentjes van Josh V. En waarin ze het advies krijgt om zich bezig te houden met het echte probleem van haar man. Want deze persoon geeft aan dat ze wel weet hoe het er echt aan toegaat bij Masha thuis.
Huh wat
Ik wilde echt net hierover komen posten. Ik snap er helemaal niks van. Mascha moet zich richten op het ‘echte’ probleem van haar man volgens een comment en er wordt inderdaad gezegd dat ze drama veroorzaakte bij etentjes en een naar en berekend mens is? Maar er word nergens duidelijk op ingegaan.
Masha deelde vandaag in haar vlog dat ze een lijst met 80 influencers heeft gemaakt die volgens haar relevant zijn. Deze lijst biedt ze tegen betaling aan zodat mensen/merken een lijstje kunnen kopen met influencers waarmee ze kunnen samenwerken.
Onder deze vlog kwam een comment van iemand die haar aansprak op het feit dat ze zo’n lijstje te koop aanbiedt. Deze persoon zei ook dat het nooit genoeg voor Masha is en ze altijd meer wil, dat ze zich maar moest richten op het echte probleem van haar man (whatever that may be). En dat ze wel wist hoe het erbij Masha thuis aan toe gaat. Dat Masha een naar persoon is en drama heeft veroorzaakt bij etentjes met Josh V.
Inmiddels is dit allemaal verwijderd. Volgens Masha heeft zij het niet verwijderd dus dan moet degene die het geschreven heeft het verwijderd hebben.
Heftige ‘juice’ ook echt haha, gaat precies nergens over.
Ik zit me vooral te verwonderen over de vlogtitel van vandaag: daar ben ik weer een dag later. Ik denk dat de inspiratie nu echt op was
Hahah ze is er toch altijd een dag later. Andere titels: vandaag weer een vlog
een dag later dan de dag waarop ik zei dat ik er weer was een dag later
Kan van alles over Mascha bedenken maar zij lijkt me wel de laatste die drama veroorzaakt op iemand feestje. Moet al lachen bij het idee
Het ging erom dat ze een dag later weer bij dezelfde bakkerij was. Maar vond het ook een vage titel hoor. En het stukje in de vlog dat daadwerkelijk daarover ging was echt 5 seconden lang ofzo?
Hier zit natuurlijk ook weer wat commercieels achter, vraagt ze hier al geld voor of is dit gewoon om e-mailadressen te verzamelen? Wel makkelijk om vast te hebben als ze ooit niet meer relevant is.
Nieuwsbrief is gratis, maar er zitten wel affiliatie linkjes in. Dus ze verdient er wel iets aan.
Net als met die reel de ze geplaatst heeft vandaag
Waarom is een comment van een hater opeens juice? Zal wel dezelfde zijn die vaker reageert over Gregor en dat ze aan zijn houding ziet hoe hij echt is en agressief is.