Het influencertopic #22

En vervolgens lekker de reacties uitzetten :+1: dus hopelijk leest ze hier nog mee. Zij kan zo slecht tegen kritiek. Stop ermee als kennelijk niemand het tof vindt en je daar mee zit, of own het gewoon dat je overal geld mee wil verdienen. Zo simpel is het.

6 likes

Ja zij was altijd al goed om mensen te blokkeren op haar website en Instagram, ook bij normale feedback/kritische reacties. Vind haar gewoon niet sympathiek.

10 likes

En haar ideeën om overal mee te cashen, komt misschien uit de koker van haar coaches John en Jeanet :sparkles:

1 like

Arme Igoné

10 likes

Weinig zelfreflectie dus. Misschien kan ze daaraan werken en daarna de expert-cursus verkopen voor 400 euro per online module?

6 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #15

Ja vind ik ook. Zo’n lijst kunnen wij op dit forum ook make. Denk dat wij met zijn allen nog meer influencers kennen dan hele Mascha.
Zeker als het alleen een lijst met namen is. Is toch 0 moeite en daar dan 100 euro voor vragen. Of zou ze nog speciale informatie erbij verstrekken die alleen bekend is bij insiders?

6 likes

Dat is dan €80 euro aub, Graag overmaken per Tikkie…

49 likes

Staat Cynthia erop :slightly_smiling_face:?

10 likes

Kennisafsnijdatum… que? Is dit een woord?

13 likes

Ik dacht hetzelfde! Misschien een rare google translatie, maar dan nog kom ik er niet uit.

Bovendien is de lijst van september 2021, dus 2 jaar oud! Niet eens up to date dus…

5 likes

Klopt, wel in de gratis versie waar ik dit gevraagd heb haha.

7 likes

Larissa Bruin? :face_with_monocle:

8 likes

Oh… my bad, ik dacht dat je de lijst van Mascha liet zien, maar deze heb jij dus via ChatGPT opgevraagd! Never mind…

7 likes

Oke dit is misschien niche maar ik volg de zus van Noortje Geerts (Kim) op insta, en die is dus een tijd geleden bevallen van een dochter, en in de geboorteaankondiging + dagen daarna stond ‘Donna Hay’

Ik kon me gewoon echt niet voorstellen dat ze nog nooit van de Donna Hay gehoord hadden :joy: maar blijkbaar zijn ze daar na de geboorte achter gekomen want nu heet dat kind opeens Donna Faye. En ze doet echt alsof het nooit gebeurd is, al haar oude posts zijn ook aangepast alsof ze altijd al Faye heette haha. Maar in de comments zie je nog wel gewoon ‘gefeliciteerd met Donna Hay’. Haha ik vind het zo random maar ook zo gekkig dat ze zelf niet een beetje de lol ervan inzien maar alle sporen uitwissen

69 likes

Haha whattt dat is een behoorlijk bekende naam, wat vervelend voor ze dat ze dat niet effe wat eerder bedachten haha! Achja kind zal er niet echt last van hebben

3 likes

Ik voel me nu dom maar ik ken geen Donna Hay? En als ik Google zie ik alleen dingen van een Australische chef en kan me niet voorstellen dat je dat zo erg vindt dat je je kind weer een andere naam geeft

Of mis ik iets

38 likes

Naja stel iemand noemt hun kind Jamie Oliver

8 likes

Donna Hay is oprecht wel echt een super bekende naam binnen die wereld. Inderdaad een beetje alsof je je kind Jamie Oliver noemt of Nigella Lawson

Sowieso misschien altijd een slim idee om je namencombinatie te googelen

Edit; maar even serieus. Je noemt je kind toch geen “hooi” als tweede naam :smiling_face_with_tear: doe dan gewoon Mae of May

15 likes

Oh oké nouja ik snap dat het dan nogal random is. Maar dacht dat het een heel gênante naam was, zwaar crimineel ofzo haha, dit valt dan nog mee

29 likes