Beutyblogtopic XL #16

Wel onder de indruk van deze zelfbewuste comment van Mascha

45 likes

Wat is de context hierbij?

3 likes

Een tiktok van Mascha over de dingen die zij als kind “rijk” vond, zoals ferero rocher of iets. Maar het gaat om de comment. Vond het wel grappig dat ze zelf ook toegeeft dat ze een wansmaak hebben :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Haha ja snap ik, maar was toch benieuwd waar het over ging. Behoorlijk nuchtere comment van dr idd :grin:

6 likes

Huh nee toch, ze noemt dingen op die ze chique vindt
Zoals een volledig gedekte tafel met alles erop en eraan, bijpassend etc. En dure/luxe geurkaarsen die ook daadwerkelijk aan staan.

8 likes

Leest ze dit topic voor?

5 likes

Neeeee joh, zij leest hier toch niet mee

6 likes

Dit was een tijdje terug een trend op tiktok enzo. Ook in het buitenland

1 like

Vera heeft weer een nieuw meubelstuk besteld (een fauteuil), te zien in haar insta story. Ik vind haar bank mooier :rofl:
Ff gekeken, dat ding kost 716 euro.

6 likes

Hoezo geeft 75 procent in de poll ook aan “ja prachtig”. Veel volgers met leedvermaak, kan toch niet anders? Wat een wanstaltig ding.

6 likes

Ik vind het wel mooi :face_with_peeking_eye:

12 likes

Ik zag die babette en toen dacht ik oh wat leuk. Maar het gaat dus om die andere :sob:

15 likes

Same!

4 likes

Jaaaa echt een het mooie fauteuil! :heart_eyes:

3 likes

Oh die oude stoel vind ik nou echt een fantasieloos en lelijk ding. Ik vind de nieuwe ook leuk!

7 likes

Maar zijn ze nou onderhand al op huwelijksreis geweest :sob:

13 likes

Nee, er moeten nieuwe meubels!!!

6 likes

Had ze die nu in een bank gekocht dan was het helemaal perfect. Zeer leuk, alleen zijn ze nu nog meer verwijderd van hun huwelijksreis

6 likes

Vind haar oude stoel dus lijken op een verwassen oud fleecedekentje (waar ik nu dus onder lig dus dont judge😂).
De nieuwe stoel oogt wel frisser ofzo!

4 likes

Ik die nu lig

10 likes