Beutyblogtopic XL #2

Ik heb het idee dat iedeteen tegenwoordig 130 wil worden door perfect te leven. Ik vind 80 prima door met mate te leven maar wel een beetje weinig te bewegen, soms te veel te vreten en Mn ongezonde alcohol inname.

9 likes

Dat is ook zeker zo hoor, het ging mij vooral om de in mijn ogen te heftige opmerkingen die erover worden gemaakt en de conclusies die daaruit worden getrokken!

Zou Annic haar ook coachen? :'D

1 like

Helemaal eens.

Als we eens net zoveel met ons innerlijk bezig waren als met ons uiterlijk, dat zou nog eens verschil maken :joy:

8 likes

Vera’s instagram story: “lekker veel ruimte voor mij en mijn ego” terwijl ze in een limo (?) zit. Vind ik dan wel weer grappig.

6 likes

ik heb even een topic aangemaakt over BP omdat er nogal wat over te zeggen blijkt:

14 likes

Ja dit vind ik ook heel vermoeiend. Ik ben groot voorstander van meer verschillende lichamen in beeld en vind het absurd dat we bepaalde standaarden na zijn gaan streven. Dat hele body positivity is daar een tegenhanger van en dat heb je soms nodig om tot een goede middenweg te komen. Maar ik vind al dat ‘elk lichaam is prachtig’ ook zo’n gezeur. Mag ik mijn lichaam ook gewoon ‘normaal’ vinden? Er zijn zooooo veel interessantere dingen aan mij dan mijn lichaam (ok misschien niet zooo veel maar toch zeker twee ofzo).

13 likes

Wauw, hoe durft Vera zo te reageren. Wat denkt ze wel niet? Die voelt zich echt beter dan haar volgers. Het geld en lelijke designer meuk kopen zijn niet goed voor haar karakter.

Het lijkt wel of Vera loopt te tropen door gewoon een dag op alle debiele comments grof te reageren.

Laten we eerlijke weze de comment “primark broek, doe maar niet” slaat natuurlijk als een tang op een varken. Je zou ook kunnen reageren met: “oh leuk filmpje, dit shirtje was heel mooi maar de primark broek is misschien niet zo mooi, probeer eens blabla-model dat zou je goed staan” of iets in die trant. Dat klinkt natuurlijk al een stuk positiever! Maar om er nou zo grof op te reageren dat slaat eigenlijk ook weer als een :wrench: op een :pig:.

Dit vind ik dus echt onzin. Waarom zou ze niet zo mogen reageren als ze minstens zulke, zo niet ergere, dingen naar haar hoofd krijgt?

2 likes

Omdat de opmerkingen waarop zij reageert helemaal niet zo onaardig zijn. Vera is de bitch aan het uithangen. Die meiden achter de reacties hebben helemaal geen middelvinger of ‘rot op’ verdiend.

7 likes

Heeft iemand de YSL unboxing van mascha gezien? Vind haar echt zo rustig en ontspannen overkomen in de video. Vaak als ze enthousiast is is het gelijk zo overdreven. Verder niet zo’n interessante video, klein beetje langdradig maar dit viel me echt op!

5 likes

Ja! Dit deed me echt denken aan de oude filmpjes van haar.

1 like

Wow het valt me eigenlijk nog best wel mee dan :sob:

1 like

Die Diorbandjes, buiten dat ik ze niet mooi vind, zijn dus echt dingen waar ik een veel te lompe boerin voor ben in dagelijks leven. Ik zie me al met die kwastjes door de jam gaan, op de wc afvegen zodat ze in de pot hangen etc. Nope, te weinig verfijning hier aanwezig.

35 likes

Ik heb in verbazing Vera’s video bekeken. Voor die prijzen kun je toch veel mooiere items scoren? Maar goed, als dat haar smaak is moet ze het natuurlijk lekker kopen… Zou echter graag eens met haar willen winkelen om andere items bij haar aan te trekken!

Ben ook benieuwd wat jullie van deze aankoop vonden…

6 likes

Niet mijn smaak maar ik wens haar veel plezier ermee

75 likes

Vera heeft een insta story gepost waarin ze in een auto zit en er staat bij: genoeg ruimte voor mij en mijn ego

2 likes

Los van dat ik ze zelf niet mooi vind en ook nooit zou kopen lijken ze me ook echt helemaal niet comfortabel :thinking:

6 likes

Het verbaasd me dat ze überhaupt haar voeten in die kleine muiltjes krijgt. Mensen die wat zwaarder zijn hebben toch vaak bredere voeten en bij Dior denk ik aan ienieminie assepoester muiltjes

2 likes