Beutyblogtopic XL #6

Ja, precies. Of ergens anders in Europa. Er was nu een overstap in Duitsland. Ik weet niet hoe lang je er dan nog van deur tot deur over doet, maar volgens mij kan je in die tijd ook naar een mooie plek in Europa rijden :blush:

1 like

Nou ja, het is niet dat ik het beter kan dus waarom zou zij dit wel moeten? Ze is niet een professionele stickerplakker

Omdat ze de eigenaar is van het merk van de planners? Omdat je wil dat je zelf gemaakte bedachte en uitgebrachte product het mooist tot zijn recht komt?

6 likes

Kan dit ook met geitenkaas?

2 likes

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten, maar ik heb een vraag over foundation en dacht dat hier genoeg experts zitten :smile:
Een aantal jaar geleden had ik foundation poeder van Youngblood en daar was ik enorm tevreden over. Althans over het product, niet de prijs :grimacing: nu wil ik graag weer (poeder) foundation gaan gebruiken en liefst ook mineral. Ik wil dat het zo natuurlijk mogelijk oogt, mijn huid niet irriteert, en absoluut niet flaky wordt.
Weet iemand een goed alternatief wat je in een winkel kan kopen? En dat geen ā‚¬60 isā€¦ :sweat_smile:

Ik zou je vraag hier stellen! Denk dat ze er daar nog meer over weten. :blush:

1 like

Dankje!!!

Alsof we daar iets van te zien krijgenā€¦

1 like

De inhoudsopgave van het boek. Ook slim dat je eerst begint over de geschiedenis van de influencer en pas in hoofdstuk 3 uitlegt wat een influencer is.

3 likes

Jeetje wat een berg fouten. Is de gedrukte versie ook zo??

Oh wow ik dacht dat er misschien iets werd overdreven met die spelling en grammatica fouten, maar alleen die inhoudsopgave is al niet te doenšŸ˜…

2 likes

Dit lijkt wel een soort draft versie

1 like

https://m.managementboek.nl/boek/9789461562555?

Dit is de URL, daaronder kan je de inhoudsopgave lezen

6 likes

Sorry maar dit lijkt toch haast een grap? Wat hebben die hoofdstukken rare titels.

13 likes

Nu wil ik dat boek kopen, zodat ik alle spelfouten kan tellen

2 likes

Doet echt pijn aan mā€™n ogen dit

2 likes

Hahaha wat is dit voor grap. Die titels van die hoofdstukken zijn al belachelijk. Zij krijgt hier gewoon geld voor he, kan echt niet.

2 likes

Is er nog hoop dat dit boek een sociaal experiment is?

4 likes

ā€˜Neem jezelf serieusā€™ staat er. Er gaat zoveel mis in dat boek.

10 likes

Ik denk dat de arme ziel die dit boek moest nakijken het halverwege gewoon opgegeven heeft.

14 likes