Beutyblogtopic XL #6

True! De uitgeverij heeft hierin wel een belangrijke rol, maar waarschijnlijk stonden zij ook te springen om het z.s.m te laten drukken en geld binnen te harken :woman_shrugging:

4 likes

Beter niet denk ik. Ik had gehoord dat dat niet mag en heb geen zin in een boete van br.ei.n of een tweet van Charlotte’s law.

3 likes

Bestellen, fouten tellen, terugsturen

1 like

Je mag hem ook wel na mij

1 like

Dit wordt een soort vier vriendinnen, één spijkerbroek: vierhonderd forummers, één takkeboek. En dan plakken we er allemaal post-its in en maken we aantekeningen bij onze favoriete passages.

80 likes

Sisterhood of the traveling spelfouten

Edit: zelfde idee @Briseis hahaha

30 likes

Haha hadden wij nou tegelijkertijd hetzelfde idee?!

2 likes

Yes en nu typten we tegelijk dat we hetzelfde idee hadden :joy:

10 likes

11

Ga stuk om deze review.
Minpunt: Geldwolf

130 likes

Als jij hem dan ook weer doorstuurt komt dat allemaal goed

1 like

Ik weet nie hoor… maar die site werkt niet

21 likes

Klopt er dan niet ÉÉN DING IN DIT BOEK MAN MAN MAN

31 likes

Ja, dat bedoelde ik ook, thanks!

Een laagdrempelig boek kan ook zeker zo zijn, terwijl er de juiste onderbouwing wordt gebruikt en de juiste bronnen worden aangekaart. Zonder 60’s pagina’s aan bijlagen. Dat is juist de kracht van een goede auteur die een uitleggende rol heeft van zijn of haar expertise.

Het onderwerp van haar scriptie heeft hier inderdaad niets mee te maken. Ik had het ook over dingen die je leert tijdens het schrijven van een scriptie. Het gaat erom dat je leert onderbouwen en het legitimeren van de uitspraken die je doet. Zoals het artikel al aangaf had het veel sterker geweest als ze ook bestaande theorie had aangehaald en dat zijn onderzoeksmethoden die je dan leert. Het kan zeker zijn dat je dat na één scriptie misschien nog niet (goed) kan of dat het te lang geleden is, maar ik mag toch wel hopen dat je dan weet dat ze bestaan en ga je ze verder uitzoeken om tot een hoogwaardig boek te komen voor het werkveld.

4 likes

Gemiste kans dat er niet “Marscha” op is gezet.

9 likes

Het je het geprobeerd met hoofdletter T?

(Sarcasme mocht iemand het niet doorhebben haha)

Edit: halen ze nu zichzelf als bron aan? Ik heb niet gestudeerd maar volgens mij is dat niet de bedoeling.

9 likes

The rong URL

95 likes

Influencers zoals we die nu kennen; mensen die op social media van alles aanprijzen zodat jij het koopt, daar geloof ik steeds minder in. Consumenten zien steeds meer (van wat ik in mijn omgeving zie) dat als iets gepromoot wordt door de influencer vaak niet oprecht is en alleen gepromoot wordt voor het geld. Een influencer is nu vooral iemand die veelvuldig op social media te zien is en waarvan de voornaamste bezigheid het consumeren van (goedkope) producten is.
Ik geef een ruimere betekenis aan het beroep ‘influencer’ en denk (meer hoop) dat er steeds meer bewustere influencers met een betere boodschap zullen opkomen die de platformen voor een betere wereld zullen gebruiken i.p.v. kopen, kopen, kopen. Ik denk dat vooral de middelen om mensen te beïnvloeden zullen stijgen. We hebben nu zoveel social media en dat zullen er steeds meer zijn. We zullen alleen niet door de Mascha’s, Jiami’s en Cynthia’s beïnvloed worden, maar ook door ons buurmeisje, klasgenootje en collega. Ik denk dat de toekomst meer zit in de middelen dan in de influencers zelf. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik denk dat we niet meer teruggaan naar de tijd van geen youtube en insta en de enige media tv en een tijdschrift met 562872628726276 advertenties zijn.

1 like

Ik heb het boek vandaar retour gestuurd naar Bol, zouden ze dat als -1 tellen op die ranglijst? (ik hoop het stiekem) :speak_no_evil: Mascha best een leuke meid maar gun haar gewoon geen dikke credits voor dit boek.

Heel passend wel!

11 likes

Ik begrijp nog steeds niet waarom je je bedrijf zo’n naam zou geven.

8 likes