Beutyblogtopic XL #8

Hahaha ik ga echt stuk om het woord larvenkar

16 likes

Larvenkarren neem ik nu op in mijn vocabulaire. Zal de credits in ere houden mocht iemand er naar vragen :stuck_out_tongue:

8 likes

Is niet toevallig. Denk dat @joe gewoon een hekel heeft aan de standaard baby uitrusting

5 likes

Ja kan ook. Ik ben gewoon n basic bitch

2 likes

Ik baal nu dat ik door mijn spiraaltje niet ongesteld word, want wil echt wel eens zoā€™n cup uitproberen. Lijkt me echt een top oplossing!

3 likes

Ja dat is het echt! Er zijn echt veel verschillende ook, zie Het grote menstruatiecuptopic als je spiraal er ooit uit is :smiley:

Nee ik klink nog altijd als rapper sjors

21 likes

https://www.beautylab.nl/beppy-tampon/

Serena heeft het gelukkig al getest.

Dat is iets anders! Wel grappig haha

1 like

Ik vind ge-emmer een leuke woordkeuze. Ik heb soms als ik mijn cup wissel het idee dat een emmer een betere keuze was geweest en moest hier aan denkenā€¦ (sorry als ik beter thuis was in het TMI topic)

8 likes

Hier ook een cupgebruiker maar met alleen sochtends en savonds ā€œlegenā€ kom ik er niet :cry:

https://giphy.com/gifs/filmeditor-mean-girls-movie-3o7aTAWMXNtqJacRY4

Why doet mn gifje het niet :frowning:

3 likes

betty-tampon

9 likes

Jammer dat het niet een Betty-tampon is

Hee ben jij Leids? Met je larvenkar :smiley:

Manis heeft echt een resting bitch face voor een kat :joy:

Verder wel een leuke gezinsfotošŸ˜

67 likes

Wow ik vind die kinderwagen van Mascha ook echt extreem lelijk, maar zeggen dat ā€˜sommige mensen echt geen kinderen zouden moeten krijgenā€™ want ā€˜een kind is geen kermisattractieā€™ als reactie op die kinderwagen slaat echt nergens op. (Zie Maschaā€™s story op insta, ik weet niet of ik daar een screenshot van mag plaatsen).

11 likes

Wow :o ik schrik toch altijd van dit soort dingen. Wat een haat.

Want een smaak hebben die je aanstaat en een goede moeder zijn is ook echt aan elkaar gerelateerd he. Wat een trieste figuren zeg.

7 likes

Ironisch hoe zulke tuig altijd zelf het empathisch vermogen van een baksteen lijkt te hebben.

5 likes

Serena heeft mij wel geĆÆnspireerde toen mijn seksleven nog floreerde. Ik kan die dingen niet aanraden. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like