Hahaha ik ga echt stuk om het woord larvenkar
Larvenkarren neem ik nu op in mijn vocabulaire. Zal de credits in ere houden mocht iemand er naar vragen
Ja kan ook. Ik ben gewoon n basic bitch
Ik baal nu dat ik door mijn spiraaltje niet ongesteld word, want wil echt wel eens zoān cup uitproberen. Lijkt me echt een top oplossing!
Ja dat is het echt! Er zijn echt veel verschillende ook, zie Het grote menstruatiecuptopic als je spiraal er ooit uit is
Nee ik klink nog altijd als rapper sjors
Dat is iets anders! Wel grappig haha
Ik vind ge-emmer een leuke woordkeuze. Ik heb soms als ik mijn cup wissel het idee dat een emmer een betere keuze was geweest en moest hier aan denken⦠(sorry als ik beter thuis was in het TMI topic)
Hier ook een cupgebruiker maar met alleen sochtends en savonds ālegenā kom ik er niet
https://giphy.com/gifs/filmeditor-mean-girls-movie-3o7aTAWMXNtqJacRY4
Why doet mn gifje het niet
betty-tampon
Jammer dat het niet een Betty-tampon is
Hee ben jij Leids? Met je larvenkar
Wow ik vind die kinderwagen van Mascha ook echt extreem lelijk, maar zeggen dat āsommige mensen echt geen kinderen zouden moeten krijgenā want āeen kind is geen kermisattractieā als reactie op die kinderwagen slaat echt nergens op. (Zie Maschaās story op insta, ik weet niet of ik daar een screenshot van mag plaatsen).
Wow :o ik schrik toch altijd van dit soort dingen. Wat een haat.
Want een smaak hebben die je aanstaat en een goede moeder zijn is ook echt aan elkaar gerelateerd he. Wat een trieste figuren zeg.
Ironisch hoe zulke tuig altijd zelf het empathisch vermogen van een baksteen lijkt te hebben.
Serena heeft mij wel geĆÆnspireerde toen mijn seksleven nog floreerde. Ik kan die dingen niet aanraden.