Beutyblogtopic XL #8

Because she is Miss Verspon… Op deze wijze kan ze alles wel aangrijpen om een spondeal eruit te halen… What’s next? Eerste gelegenheid aangrijpen dat ze nu ‘alleenstaand’ is, en BAM spondeal… Want ze is zielig en kan het ‘goed’ gebruiken…

Vraag me dat ook af van de zusjes. Die doen ook weinig en moeten het ook nog eens deels delen…

1 like

Ben ik ook benieuwd naar! Vind het echt jammer dat zij nog amper blogt, vond haar altijd ‘gezellig’ schrijven, net als Emmy van Miss Lipgloss.

1 like

Voor mijn gevoel doen die nog amper wat. Maar blijkbaar is wat ze doen alsnog veel aan inkomsten?

Dit, en dat hij dan enigszins ongemakkelijk de camera in kijkt.

Wauw, 4x per jaar? :mask: Ik schaamde mij al voor mijn om de twee weken verschonen uit luiheid om het elke week te doen. Kwam een keer ook bij een klasgenoot thuis bij wie ik het glas limonade niet eens kon opdrinken omdat het er zo viezig uitzag in huis. Sommige mensen zijn echt vies :disappointed_relieved: Even daargelaten dat sommigen door mentale toestanden zichzelf kunnen verwaarlozen. Maar als je niets mankeert en je poetst voor de lol niet, ben je gewoon nasty​:roll_eyes:

4 likes

Je bent in je eigen huis vrij om te doen en laten wat je wil. Toch.

En nu ga ik de wegenkaart echt pakken want deze discussie was eindelijk voorbij en we hebben het nu over babymaten ja!

27 likes

Ja, en? Ik houd niemand tegen om te doen wat ie wil.

1 like

Pleaaaase staaaaaahp

5 likes

Hahaha nou we hebben Cynthia geinspireerd met het geneuzel over het huishouden!

Zij vertelt vandaag dat ze tegenwoordig zelf haar bed verschoont. Dat doet ze elke week.

Huh hoezo zelf? Grote meid. Wie anders?

18 likes

Ik denk de poets? Ze deed nou ook zelf strijken en vouwen blijkbaar, inderdaad jammer van Serena’s blog, ik las haar wel graag.

Gaat Cynthia Massa feliciteren als ze is bevallen?

  • ja
  • neee

0 stemmers

Zo ja - hoe? Op social media, een appje, kaartje, persoonlijk langs gaan, een doos brownies sturen (haha wie weet dit nog), een bloemetje, iets anders?
Zo niet - gaat ze op die dag een artikel/tweet/happy insta foto plaatsen hoe fijn een gewenst kinderloos leven is en dat honden veel leuker zijn? Of gaat ze een anti-baby evenement organiseren en de kaartverkoop snel lanceren voordat massa de nieuwe planner kan uitbrengen?

8 likes

Ik gok dat ze misschien een kaartje gaat sturen o.i.d. haha, maar sowieso niet op social media

Ze zijn geen vrienden meer toch waarom zou ze haar dan feliciteren. Volgen ze elkaar überhaupt nog?

13 likes

Nee, ze negeert bet waarschijnlijk compleet.

2 likes

Nog eentje:

denk je dat het ooit nog goed komt tussen Cynthia en Massa?

  • ja
  • neee

0 stemmers

Wait what, is het normaal dat een huishoudhulp je bed verschoont en je was opvouwt? Dat zou ik zo ongemakkelijk vinden, ieder z’n ding maar blijf van mijn bed en mijn onderbroeken af zou ik zeggen.

16 likes

Ik deed altijd wel bedden opruimen, maar geen was. Hooguit 1 x iets van de waslijn gehaald.

1 like

Offtopic weer, maar onze schoonmaakster vroeger thuis deed wel onze bedden verschonen. De was deed ze niets mee verder

1 like