Bosschenaren unite

Is er in Den Bosch ook een restaurant waar ze pasta hebben die in zo’n grote, parmezaanse kaas wordt rondgedraaid zegmaar? Ik google maar ik vind niks haha

Geen idee, maar mega enthousiast als dit er wel is!

1 like

Heeft iemand tips voor een leuke high tea in Den Bosch?

Yoghurt Barn is wel leuk/lekker of een high wine bij Wijn bij Stijn

1 like

Ik ga binnenkort een weekend met mijn moeder en zus naar Den Bosch en ben op zoek naar restaurants (we eten vega, wil graag een wat luxer restaurant en een gezellig eetcafe achtig iets) en tweedehands winkels. We zijn er met moederdag, dus als iemand weet of er iets leuks is om te doen die dag zou het ook top zijn!

Ik kan geen Den Bosch topic vinden, dus maar even hier: weet iemand een leuk, redelijk goedkoop hotel in het centrum van Den Bosch (liefst dichtbij het station)?

1 like

ik vond het little duke hotel leuk! Maar is wel alweer een tijd terug dat ik er geweest ben

1 like

Voor luxe en vega zou ik naar Pollevie gaan.

2 likes

Ik wilde ook Pollevie tippen. Verder vind ik Den Bosch niet de beste stad om vega te eten dus geen tips voor een leuk eetcafé.

1 like

Nul73 is wel gezellig en laagdrempelig, best aantal vega opties. Sarban (afghaans) vind ik ook een aanrader.
Veel plezier!

2 likes

@jojo ooh top, heb er gereserveerd!

Bij Noemme kun je ook lekker en niet standaard vega eten!

3 likes

Ja Pollevie is super lekker. Ga voor vega eten vooral niet naar Bar35, vond dat voor een ‘hip’ tentje echt mega tegenvallen :sob:

1 like

Sitio :heart_eyes:

2 likes

Wat is Den Bosch een leuke stad😄.

Wat is leuk om vanavond naartoe te gaan voor 30+ers die willen drinken en dansen?

1 like

Reinders!

2 likes

Dankje!!:smile: Gaan we doen!

1 like

Heb er vorige week nog schaamteloos staan tongen. Have fun!

O m g wanneer reinders meetup?

1 like

Jaaa vanavond😄

1 like