Budget- en besparingstopic

Je pakt het hele raam in 1 keer inderdaad. Je knipt dus 1 groot stuk en de plakstrip komt op het houten kozijn.

1 like

Oooh meen je, dus je plakt het niet direct tegen het raam aan? Of uiteindelijk wel? :nerd_face:

1 like
1 like

Ah zo! Ik snap 'm! Thanks.

3 likes

Nog een tip: Wij doen onze aankopen via shopbuddies. Heb er nu 365,52 mee verdiend. We hadden bijvoorbeeld een vakantie in NL geboekt (zo’n €600) en hebben er €37,12 cashback voor teruggekregen.

1 like

Omdat er nogal wat te bespreken is over energiecontracten, is het volgende topic geopend.
Dit is ook voor andere contracten dan die voor energie.

Daarnaast is er een algemeen topic over de crisis:

Dit topic is verder gewoon weer voor besparingstips.

20 likes

Hoelang duurt het bij jou voordat het op je rekening is?

2 likes

Heeft iemand zoiets gekocht voor de warmte?


Zo ja, is dat fijner dan een dekentje met mouwen? Is het lekker warm? En welke is dan een aanrader? Ik twijfel tussen een trui of een deken … bij de trui zijn m’n benen nog koud, maar met een dekentje is het weer lastig opstaan haha

3 likes

dit lijkt me gewoon een oversized fleecetrui die je benen alsnog bloot laat
ik zou er geen geld aan uitgeven

9 likes

Mijn schoonzus zweert hier bij.
Zelf zou ik eerder voor een snuggie of fleece huispak gaan.

Ik denk dat er wel koude lucht onder gaat.

Ik zou een lekker warm joggingpak kopen, deze broek is geweldig, met teddystof aan de binnenkant:

4 likes

Ik zou er, zoals hierboven wordt gezegd ook geen extra geld aan uitgeven.
Als je een dekentje onhandig vindt kun je ook nog een badjas over je huispak aantrekken, die heb je misschien al en dat is ook warm + flexibel

3 likes

Sinds ik deze heb pak ik m’n snuggie nooit meer. Snuggie is zo onpraktisch tijdens werken, hier kan je letterlijk alles mee doen. De hoodie is ook breed genoeg dan je er je benen onder kan stoppen als je bijv op de bank zit. Ik ben echt een koukleum en vind 'm heerlijk warm.

4 likes

Ik heb er hier 2 van. Vind ze heerlijk zitten in de herfst/winter en zijn ook echt warm. Heb voor over m’n benen wel gewoon nog een kleedje als ik op de bank zit, maar vind dit fijner als alleen een kleedje gezien ik dan altijd koude armen heb gezien ik helemaal onder een kleedje zitten met je armen niet fijn vind :joy:

1 like

Binnen 3 werkdagen is het meestal wel gestort bij mij

1 like

Oké, dankje. Kreeg namelijk een mailtje dat ze het hadden gestord maar ik heb nog niks.

7 likes

Bij de Primark heb je dit soort dingen voor een 10tje.

5 likes

Hahaha dit ziet er zo cosy uit echt net roodkapje. Lijkt mij alleen wel snel te warm worden.

4 likes

Ik heb er zelf 1 gemaakt met een patroon van Billy wearable blanket

2 likes

Ik was er laatst en toen waren ze €22, wel Disney thema

4 likes