huh heb jij er 2
Ja zodra je de eerste symptomen voelt opkomen meteen gebruiken, altijd als ik al van die belletjes in mn neus voel ik alweer dat het weer raak is 🫠
Misschien heb jij dat wel niet hoor haha, maar ik herken het daar altijd al aan
Ja al een jaar dus
Helemaal gemist, wat leuk!!
Heb er ook niet echt over gepost geloof ik maar dankjewel!
Jo, wat een wending ineens? Ik voelde me zaterdag dus belabberd ineens, zie deze post. Misselijk, beetje keelpijn en koppijn. Ik zei nog: echt van 0 naar 100 op 1 dag en zondag weer terug van 100 naar 0. Zondag dus niks meer aan de hand en gister en vandaag ook niet. Zegt een vriendin dat ze corona heeft, doe ik toch maar een test want ja, ben in contact geweest: Ik test knal positief!?
Heb geen klachten meer en zondag, gisteren en vandaag gewoon buiten geweest + gewerkt : (.
Als die vriendin dit niet had geappt had ik dit nooooooit geweten want zou nooit zomaar nu ineens testen. Sowieso omdat ik nergens last meer van heb, maar ook sowieso niet met een misselijkheid en hoofdpijn. Wat een gekke gewaarwording dit!
het is eigenlijk het eerste waar ik aan dacht toen je dat postte haha
Echt? Ik heb maar 1 x eerder corona gehad en toen was ik een paar dagen zo ziek, met koorts rillingen hoesten spierpijn smaakverlies enz helemaal niet zoals nu. Lag er echt een paar dagen uit toen
Ik heb 3 maanden daarna heeeeel veel haarverlies gehad (heb ik hier toen ook over gepost) ben benieuwd…
Ik was afgelopen weekend ook ziek had ook zo’n verloop. Ga morgen wel even een test doen, ben benieuwd of ik ook corona heb.
Jemig. Ik had een maand geleden nog corona en nu lig ik weer gevloerd. Heb nog niet getest want heb niks meer in huis, maar het voelt weer als corona.
Ik verdrink in zelfmedelijden nu :/.
Oh dat heb ik ook gehad, heb je ook verhoging dan?
Sinds ik Corona heb gehad in december, ben ik nog niet weer helemaal beter geweest.
Heb recent een longontsteking gehad en nu een bijholte ontsteking.
Ik slaap slecht.
En het maakt me echt een beetje sip (lang leve slaap tekort). Het is maar klein leed maar baal er wel van
Wat is dit voor winter met virussen en ellende?!
Meh ik heb corona. Ben echt aan t hoesten alsof ik een verstokte roker van 70 ben en mega hoofdpijn. Vind mezelf echt zielig
Ik heb ook corona. Gruwelijke hoofdpijn, niet normaal
Ik had dit laatst ook, met echt vervelende keelpijn erbij maar bij mij was het geen corona. Testen had ik hier nog liggen.
Mijn testen zijn al niet meer houdbaar volgens mij?
Als je ze lang geleden hebt gekocht waarschijnlijk niet nee, het staat er wel ergens op!
Wij hadden een test die over datum was die werd positief en toen kwam m’n schoonvader een nieuwe test (niet over datum)(en werd ook positief) brengen. Hij zei dat oude testen niet altijd het goede resultaat geven vanwege de mutaties, maar hier gaven de oude en nieuwe iig hetzelfde resultaat
Dit gold voor mij ook. Toen ik corona had heb ik een heleboel geëxperimenteerd met tests die ik nog had liggen en ook met gloednieuwe en zolang er nog genoeg vloeistof in dat dingetje zat, gaf hij accurate resultaten. Ook bij lang over datum.
Mn vriend heeft wl een week corona en heeft me dan toch eindelijk aangestoken, lig al de hele dag met koorts en rillingen in bed.
Was anderhalve maand geleden ook al een week ziek en heb hier echt geen zin in,
Had dit misschien eerder moeten vragen maar kan je ervoor zorgen dat je niet ziek wordt door je partner met wie je samenwoont of is het altijd wachten tot de ander ziek wordt als een van de twee ziek is?