Caronatopic #15

Wat gek! Hoe lang heeft het bij jou toen nog aangehouden? Ik heb haast het idee dat ik 2 virussen na elkaar heb opgelopen. Wat kan, want onze peuter neemt van alles mee en mijn man heeft een soortgelijk patroon.

Ik heb sinds ik corona had op 1 oktober, elke week / 2 weken een ander virus gehad van de kinderen.
Denk dat het dus wel kan :sob:đŸ« đŸ« 
Er is altijd wel iets ( sws de eerste 1,5 jaar)

1 like

Vreselijk hÚ? Die van ons is bijna 3,5 dus het is wel echt véél minder dan die eerste 1,5 jaar maar als je zelf niet fit bent helpt het natuurlijk niet. Ik heb het idee dat mijn Corona over is gegaan in een (bij)holte-ontsteking, gezien de hoeveelheid groen slijm. Ben nu van die neusdouches aan het doen en natuurlijk pijnstillers. Volgende week maar even de huisarts bellen om te vragen of er nog andere opties zijn. Helemaal klaar mee :pensive:

Ja dat is zeker zo, mijn oudste is 3,5 en alleen soms nog snotterig maar niet echt ziek meer, de jongste van net 1 heeft standaard een snotneus en sowieso elke week een nieuw virus mee van de opvang.

Die holte ontsteking na corona had ik idd ook! Heb dit vaker gehad na corona en daar nu standaard mometason neusspray voor in huis ( is wel op recept) dat werkt ontstekingsremmend en daardoor duurt het iets minder lang, duurt alleen helaas wel wel 1,5 week voor het wat werkt, maar heb wel es 2 maanden met zon holte ontsteking gelopen na corona :sob::sob:

Zou zeker ff vragen naar die neusspray iig als niets anders werkt want het is zo naar :sob:

Ohh goeie tip, Thanks! Ik moet zeggen dat ik nagenoeg altijd na een verkoudheidsgriep wel zo’n holteontsteking heb. Misschien gevoelig voor, zoals sommigen voor een keelontsteking. Maar wel goed om dat even aan te vragen, zou mooi zijn als ik het proces wat kan versnellen :sweat_smile:

2 likes

huh heb jij er 2

1 like

Ja zodra je de eerste symptomen voelt opkomen meteen gebruiken, altijd als ik al van die belletjes in mn neus voel ik alweer dat het weer raak is đŸ« 
Misschien heb jij dat wel niet hoor haha, maar ik herken het daar altijd al aan :smiling_face_with_tear:

Ja al een jaar dus :smirk:

3 likes

Helemaal gemist, wat leuk!!

1 like

Heb er ook niet echt over gepost geloof ik :sweat_smile: maar dankjewel! :smile:

2 likes

Jo, wat een wending ineens? Ik voelde me zaterdag dus belabberd ineens, zie deze post. Misselijk, beetje keelpijn en koppijn. Ik zei nog: echt van 0 naar 100 op 1 dag en zondag weer terug van 100 naar 0. Zondag dus niks meer aan de hand en gister en vandaag ook niet. Zegt een vriendin dat ze corona heeft, doe ik toch maar een test want ja, ben in contact geweest: Ik test knal positief!?

Heb geen klachten meer en zondag, gisteren en vandaag gewoon buiten geweest + gewerkt : (.
Als die vriendin dit niet had geappt had ik dit nooooooit geweten want zou nooit zomaar nu ineens testen. Sowieso omdat ik nergens last meer van heb, maar ook sowieso niet met een misselijkheid en hoofdpijn. Wat een gekke gewaarwording dit!

2 likes

het is eigenlijk het eerste waar ik aan dacht toen je dat postte haha

11 likes

ik heb dat ook elke keer met corona, heb 1 dag keelpijn en dan krijg ik dikke koorts, bijna flauwvallen enzo, en dan is t de dag erna zo goed als klaar

4 likes

Echt? Ik heb maar 1 x eerder corona gehad en toen was ik een paar dagen zo ziek, met koorts rillingen hoesten spierpijn smaakverlies enz :cry: helemaal niet zoals nu. Lag er echt een paar dagen uit toen

Ik heb 3 maanden daarna heeeeel veel haarverlies gehad (heb ik hier toen ook over gepost) ben benieuwd


1 like

ja elke keer! wel een beetje hoesten enzo nog maar heel mild en echt die koorts en spierpijn in mijn vingerkootjes telkens maar 1 dag. hoop dat je nu geen haarverlies krijgt!

2 likes

Ik was afgelopen weekend ook ziek had ook zo’n verloop. Ga morgen wel even een test doen, ben benieuwd of ik ook corona heb.

3 likes

Jemig. Ik had een maand geleden nog corona en nu lig ik weer gevloerd. Heb nog niet getest want heb niks meer in huis, maar het voelt weer als corona.

Ik verdrink in zelfmedelijden nu :/.

ik heb sinds ik de laatste keer (paar weken geleden) corona had echt zulke zieke zweetaanvallen buiten :flushed: voelt wel als een soort opvliegers, ik heb het zo teringwarm, zweet op mn voorhoofd en bovenlip en heel mn ondershirt nat als ik thuis kom :joy: superirritant

3 likes

Oh dat heb ik ook gehad, heb je ook verhoging dan?

Sinds ik Corona heb gehad in december, ben ik nog niet weer helemaal beter geweest.
Heb recent een longontsteking gehad en nu een bijholte ontsteking.
Ik slaap slecht.
En het maakt me echt een beetje sip (lang leve slaap tekort). Het is maar klein leed maar baal er wel van

Wat is dit voor winter met virussen en ellende?!

1 like